Ok.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
mijn mede-stagiair, die schuin te over me zit, zit constant met zijn hoofd op en neer, links en rechts te gaan. het lijkt wel alsof hij van de radio zit te genieten, maar hij doet dat totaal niet in de maat van de muziek. zwaar irritant. stil eens stil man![]()
hij spoort sowieso niet helemaal. ik praat ook niet meer tegen hemquote:Op maandag 16 januari 2006 11:44 schreef Starlie het volgende:
Misschien heeft hij wel een ziekte ofzo.... een aanval?!! Je weet het niet! Misschien moet je het even vragen, en als hij het niet heeft snapt hij de hint vast wel!
Arme stagiair!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij spoort sowieso niet helemaal. ik praat ook niet meer tegen hem
Hij zegt net dat hij niks meer tegen hem zegt...!!quote:Op maandag 16 januari 2006 11:47 schreef bas-beest het volgende:
wel hier lopen zeuren maar te laf zijn om 't tegen hem te zeggen?
Tja.... als je gewoon geconcentreerd aan het werk zou gaan, merk je dat niet eens.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
van hem weet ik het niet, maar ik eigenlijk wel, maar heb geen zin![]()
misschien heb je wel gelijk, hij doet fanatiek aan dansen op zo'n matje.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Pakspul het volgende:
Misschien doet hij het wel in de maat maar heb jij duidelijk geen gevoel voor ritme
alsof ik hem heel de tijd loop aan te staren. ik zei dus dat hij schuin tegen over mij zit en ik elke keer zijn hoofd op en neer gaan in mijn ooghoekquote:Op maandag 16 januari 2006 11:49 schreef TiMmS het volgende:
Kun je ff kappen met kijken ofzo !
Jij bent nog veel erger als die stagiair als je je mond dicht gaat houden, wat dan gebeurt is dat er in stilte allerlei conclusies van weerszijden worden getrokken. Probeer hem gewoon te accepteren zoals hij is, want niks is slechter als jezelf boven iemand zetten.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij spoort sowieso niet helemaal. ik praat ook niet meer tegen hem
wat kan mij het nou schelen wat hij over mij vindt of denkt.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:56 schreef thefunny het volgende:
[..]
Jij bent nog veel erger als die stagiair als je je mond dicht gaat houden, wat dan gebeurt is dat er in stilte allerlei conclusies van weerszijden worden getrokken. Probeer hem gewoon te accepteren zoals hij is, want niks is slechter als jezelf boven iemand zetten.
Hak zijn hoofd eraf.....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alsof ik hem heel de tijd loop aan te staren. ik zei dus dat hij schuin tegen over mij zit en ik elke keer zijn hoofd op en neer gaan in mijn ooghoek
Ok dan, klaag maar raakquote:Op maandag 16 januari 2006 11:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wat kan mij het nou schelen wat hij over mij vindt of denkt.
ik accepteer hem al zoals hij is. ik had ook over elk klein dingetje naar mijn stagebelegeleider kunnen gaan en over hem zitten klagen. doe ik ook niet. ik laat hem met rust en hopelijk hij met mij.
ik ga toch wel even klagen hier? voor zover ik het weet is de klaagbaak ervoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |