Het niveau is hetzelfde alleen noemen ze het nu HBOquote:Op maandag 16 januari 2006 11:32 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Dat meen je niet.. Altijd gedacht dat het iets van MBO+ was...
wat dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:37 schreef Shadowlyse het volgende:
Ik ben niet perfect nee, maar je mag toch wel enigzins verwachten dat een docent de materie een beetje begrijpt.Een typefoutje zou kunnen, maar ja je leest zo'n ding toch over, of zou hij daar te lui voor zijn. Tss lijkt wel een student.
![]()
Geen pabo overigens.
Doe dan ook WO Rechtenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:41 schreef Shadowlyse het volgende:
Rechten
PABO is wel veel werk. De stof zxelf is niet moeilijk, hoeveelheid kan moeilijk zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:34 schreef sr_firewire het volgende:
Als ik zie wat die moeten doe op de PABO he... ( en verhalen van iemand die ik ken die er zit ); Liedjes zingen, knutselen, staartdelingen maken etc.
Dat gaat ook zeker gebeuren.quote:
Maar dan je geen advocaat worden hoor, of is dat ook niet de bedoeling?quote:Op maandag 16 januari 2006 11:50 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Dat gaat ook zeker gebeuren.![]()
Mijn HBO opleiding is zo geregeld dat je als je goed genoeg bent, je in het laatste jaar WO vakken kan doen waardoor je gelijk na het HBO in een WO master kunt instromen.![]()
Ik zou het niet kunnenquote:Op maandag 16 januari 2006 11:52 schreef stribe het volgende:
Een vriendin van me heeft ook PABO gedaan, ik heb haar 'n keer geholpen met huiswerk maken... mijn god, moest een tekening maken van hoe je de straat ziet als je uit het kelderraam kijkt, of een dier maken van wc rolletjes. ZOIETS IS TOCH GEEN HBO?!?!?!?![]()
Dat gaat lang niet altijd op. Voor de togaberoepen moet je o.a. alle procesrechtelijke vakken gehaald hebben, en die zitten echt niet in de master.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:06 schreef Shadowlyse het volgende:
Als ik de master doe, kan ik wel een toga beroep doen uiteraard. een Master van de uni is een master.
Nou niet dus denk ik.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef Argento het volgende:
En dan doe je een HBO studie. Rechten zelfs. En dan krijg je zon spellingstoets? Hoe serieus moeten we dat nu werkelijk nemen?
Yup, als zo'n toets onzin is, dan zal iedereen hem toch in één keer moeten halen. Overigens verschilt de spellignstoets wel per opleiding (aan de HAN). Toen ik IT aan de HAN was de toets een eitje, bij opleidingskunde is ie wat lastiger.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:33 schreef Shadowlyse het volgende:
Zo'n spellingtoets is geloof ik verplicht bij vrijwel elke hbo studie hier op de han. Zelfs een IT student als slari moet een spellingtoets maken.
Van een HBO'er mag je verwachten dat die goed kan spellen, en terecht!
Daarom die toets dus
Dan zijn het tijd voor een andere studiequote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Typmuts het volgende:
Collega van mij heeft die spellingtoets na 3 keer nog niet gehaald hoor!
Ja, ze doet ook PABO. Ze beweerde stellig dat het: "IK WORDT" is en NIET "Ik word"...
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:38 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Dan zijn het tijd voor een andere studie
Ff voor de zekerheid; de Pabo is toch voor als je later leraar wilt worden?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Typmuts het volgende:
Ja, ze doet ook PABO. Ze beweerde stellig dat het: "IK WORDT" is en NIET "Ik word"...
Is toch bijna goed joh......quote:Op maandag 16 januari 2006 12:37 schreef Typmuts het volgende:
Wat is dat in godsnaam?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Yup, als zo'n toets onzin is, dan zal iedereen hem toch in één keer moeten halen. Overigens verschilt de spellignstoets wel per opleiding (aan de HAN). Toen ik IT aan de HAN was de toets een eitje, bij opleidingskunde is ie wat lastiger.
Alles wat met opleiden binnen het bedrijfsleven heeft te maken. (trainen, leermiddelen ontwikkelen, coachen, opleidingsbehoefte onderzoeken, opleidingen inkopen)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |