jah dat klopt, maar dan lees je wel heel erg over je eigen punt 1 heen...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef sr_firewire het volgende:
Wat een drol ben je toch he buzzer....
Lees de boeken dan maar eens na, of bestaat je leven uit 100% fok ?
Van roken gaat je smaak namelijk achteruit. Mensen die jarenlang roken hebben geen smaakbesef meer. Google het maar us voordat je mijn post uitwist![]()
![]()
![]()
zal wel gevoelig liggen bij Herr forumfuhrerquote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef sr_firewire het volgende:
Wat een drol ben je toch he buzzer....
Lees de boeken dan maar eens na, of bestaat je leven uit 100% fok ?
Van roken gaat je smaak namelijk achteruit. Mensen die jarenlang roken hebben geen smaakbesef meer. Google het maar us voordat je mijn post uitwist![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk heeft ie zelf idd door zijn jarenlange rookverslaving het proefvermogen van een kudde egels.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef electricity het volgende:
[..]
zal wel gevoelig liggen bij Herr forumfuhrer
Is dat een reden om punt 2 ook even gelijk van de aardbodem weg te vegen ?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah dat klopt, maar dan lees je wel heel erg over je eigen punt 1 heen...
Begin je niet verkouden te raken? Misschien dat je smaak daardoor beinvloed wordt?quote:Op maandag 16 januari 2006 10:26 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen opeens dat alle laatste beetjes van wat ik drink (bier, koffie, chocomel, icetea) opeens zout smaken. Onzin natuurlijk, bier is helemaal niet zout maar toch proef ik het zo! Kutzooi
!
je weet best wel waarom ik die post edit, en voor je punt 2: maak je gewoon even een nieuwe postquote:Op maandag 16 januari 2006 10:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Is dat een reden om punt 2 ook even gelijk van de aardbodem weg te vegen ?
Doe je best eens een keer meneer de moderator.
Braafquote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef sr_firewire het volgende:
Zeker geen vriendin he buzzerdat je mijn punt 1 gewist hebt
Misschien was het wel te grof voor je en moet ik idd gaan posten in relaties en sexualiteit
Maar goed, moderators hebben altijd gelijk, dus zal je vooral niet tegenspreken
![]()
![]()
![]()
nee inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 10:53 schreef sr_firewire het volgende:
Zeker geen vriendin he buzzerdat je mijn punt 1 gewist hebt
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee inderdaad
ik denk ook niet dat mijn vrouw dat zou waarderen
[..]
nee inderdaad
[..]
nee inderdaad
quote:Op maandag 16 januari 2006 11:10 schreef GSi het volgende:
Heb je toevallig een overdosis bacardi gezopen? Ik had dat laatst, na een halve fles puur opgedronken te hebben en daarna in een diepe slaap gevallen te zijn heb ik weken erna bij alles wat ik dronk nog altijd die gore Bacardi smaak erbij mogen ervaren.
Nu is het eindelijk weg. Gelukkig, maar als je zelfs bij een glas normale cola nog steeds het gevoel hebt een baco aan het drinken te zijn.. das nie helemaal goed.
Die zijn wegens grote belangstelling al tijden uitverkocht. Ik moet je daarom teleurstellen.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
jij bent stoer, mag ik een handtekening ? En mijn vriendin wil er ook een, op haar tietjes vraagt ze !
Kan ik btw ergens posters van je kopen, het liefst een foto waar je bij je Opel GSIstaat !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |