quote:Op maandag 16 januari 2006 10:27 schreef Vipers het volgende:
Je zou natuurlijk ook de auto kunnen nemen.![]()
Aan de linkerkant heb ik een koppelingshendel zitten...quote:PSssst links zit ook een rem
????quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen watje...
[..]
Aan de linkerkant heb ik een koppelingshendel zitten...
Koekblik-agenten stellen ook wel 's vast dat de linkerrem het niet doet...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker geen watje...
[..]
Aan de linkerkant heb ik een koppelingshendel zitten...
Links=waar je duim rechts zit. Koppelingshendel aan het stuur en schakelpook bij de voet.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
????
waar rij jij op. een norton ofzo??
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Links=waar je duim rechts zit. Koppelingshendel aan het stuur en schakelpook bij de voet.
Rechts=waar je duim links zit. Gas en voorrem aan het stuur, achterrem bij de voet.
Volgens mij is dit bij een groot deel van de motorfietsen zo??
Er zijn vast uitzonderingen, motorscooters, paar mooi-weer-rij-motoren etc.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
klopt, maar niet iedereen heeft een achterrem bij de voet..quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Links=waar je duim rechts zit. Kopplingshendel aan het stuur en schakelpook bij de voet.
Rechts=waar je duim links zit. Gas en voorrem aan het stuur, achterrem bij de voet.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:37 schreef BertV het volgende:
[..]
Er zijn vast uitzonderingen, motorscooters, paar mooi-weer-rij-motoren etc.
*plaatje opgezocht heeftquote:Op maandag 16 januari 2006 10:33 schreef EL_REY het volgende:
trouwens, met dit weer ga ik geen motorrijden...
zonde van mijn mooie yamaha 1100 dragstar classic...
mooi weer = mooie motor= mooie EL_REY
mooi he... heeft me veel geld gekost, maar ze was het waard...quote:Op maandag 16 januari 2006 10:42 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
*plaatje opgezocht heeft
vette motor!
ik vind dat soort motors ook veel gaver! later als ik groot ben koop ik ook zo een soort!quote:Op maandag 16 januari 2006 10:44 schreef EL_REY het volgende:
[..]
mooi he... heeft me veel geld gekost, maar ze was het waard...
andere zweren bij racemotors, ik bij mijn yamaha..
quote:
getver, en je rechter je vriend?quote:
Met een chopper kan je ook prima op vakantie.. Tenminste dat hoop ik want ik wil het dit jaar voor het eerst gaan doen..quote:Op maandag 16 januari 2006 11:18 schreef BertV het volgende:
[..]
getver, en je rechter je vriend?
Ik krijg trouwens steeds meer pro-gevoelens voor choppers.
In nederland hangen ze je op voor snelheidsovertredingen.
Zo'n choppermodel is tijdlozer... alleen dat sturen ga ik missen en op vakantie met de motor etc.
Met een hotelletje hoef je idd weinig mee te nemen. Ik heb nog nooit op een (echte) chopper gereden maar ben bang dat de lol van de bochten weg is.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:23 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Met een chopper kan je ook prima op vakantie.. Tenminste dat hoop ik want ik wil het dit jaar voor het eerst gaan doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |