Bah wat ordinairquote:
gooische vrouwenquote:Op maandag 16 januari 2006 09:11 schreef Geesoes het volgende:
Heeft Talpa eigenlijk programma's die wel te pruimen zijn? kijk er eigenlijk alleen voetbal op...
Moet je gewoon niet meer kijken, lijkt me simpel. Dat dagelijkse eredivisie journaal is ook al wegens gebrek aan belangstelling (lees kijkers, lees reclame inkomsten) gestopt, misschien lukt het met "de wedstrijden" (heet het zo??) ook wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 08:52 schreef Geesoes het volgende:
Die commentator tijdens de samenvatting van Sparta - PSV. Hij maakte de westrijd nog saaier dan die was. Saaie stem. Vertelt de dingen saai. Welke idioot neemt zo'n commentator aan. Het lijkt echt of Talpa gewoon een grap van de Mol is om iedereen te dissen met slechte programma's en slechte commentatoren.
Maar ik volg het voetbal toch graagquote:Op maandag 16 januari 2006 10:09 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet meer kijken, lijkt me simpel. Dat dagelijkse eredivisie journaal is ook al wegens gebrek aan belangstelling (lees kijkers, lees reclame inkomsten) gestopt, misschien lukt het met "de wedstrijden" (heet het zo??) ook wel.
Dankzij Talpa kijk ik een stuk minder voetbal. Teleteksten is tegenwoordig het enige waardoor ik de uitslagen te weten kom. Die gasten van "de wedstrijden" weten zoveel onzin uit te kramen, dat is niet meer normaal.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:11 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar ik volg het voetbal toch graag![]()
Nageblaat was vooral in begin debiel, had je veel nagesprekken over totaal onzinnige wedstrijden. Vind over het algemeen de commentatoren wel okee, maar die van Sparta-PSV was echt erg.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:14 schreef mcyodogg het volgende:
Dat commentaar is vreselijk irritant, maar onvermijdelijk(ik ga het geluid niet uitzetten).
Over dat nageblaat nog maar te zwijgen. Ik krijg weer Hans Kraaij sr. en Wim jonk visioenen. dus vandaar dat ik dan even wat anders ga doen dan, met talpaop de achtergrond, zodat ik weet wanneer ik weer moet kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |