Dit:quote:Op maandag 16 januari 2006 06:05 schreef DeeCruise het volgende:
Wat krijg je als je dit
[afbeelding]
mixt met dit:
[afbeelding]
Hahaha, we hebben de winnaar....quote:
Whahahaquote:
je foto doet t niet.....quote:Op maandag 16 januari 2006 07:21 schreef shaun81 het volgende:
een relmarokkaan?
[afbeelding]
alias mohammed b
FUCKquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:32 schreef B_BOY het volgende:
en als je deze mixt?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lolleromfgquote:
En jouw opa zat zeker bij de NSB, vuile Nazi!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef MaceNL het volgende:
ik wilde em eigenlijk niet posten , maarja niemand anders doet het
[afbeelding]
stom commentaar leveren doe je maar bij je moederquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Sturmvogel het volgende:
[..]
En jouw opa zat zeker bij de NSB, vuile Nazi!![]()
haha, kan het nog gekker? gebanned door een lulquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:54 schreef Rubbadubba het volgende:
shaun81 kan ff niet meer posten in onzin hoorde ik van hem, hij heeft een ban op onz forum voor piemelplaatje in dit topic
Je hebt nog gelijk ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 03:54 schreef Rubbadubba het volgende:
shaun81 kan ff niet meer posten in onzin hoorde ik van hem, hij heeft een ban op onz forum voor piemelplaatje in dit topic
Ok, het was een heftig plaatje, maar om daar nou een ban voor te geven..quote:Ik dacht meer aan zoiets
Edit: dat soort smerigheden mag je achterwege laten.
[ Bericht 29% gewijzigd door Snakey op 16-01-2006 16:57 ]
Wat een onzin.quote:Op donderdag 19 januari 2006 03:54 schreef Rubbadubba het volgende:
goede oplossingquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat een onzin.![]()
@ de mix.
Een vrouw is een mens. Zalm is de naam van dat mens.![]()
[afbeelding]
Vage zalm danquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:25 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat een onzin.![]()
@ de mix.
Een vrouw is een mens. Zalm is de naam van dat mens.![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |