das fucking ziek kerelquote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef Tiemie het volgende:
Ik zou zeggen; kijk tijdens het avondeten even naar edit
Ik ga zelf kotsen als ik iemand zie kotsen!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb absoluut geen trek meer als ik iemand zie kotsen.![]()
Waarom?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb absoluut geen trek meer als ik iemand zie kotsen.![]()
Gatverdarrie!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:28 schreef Tiemie het volgende:
Ik zou zeggen; kijk tijdens het avondeten even naar (oke te ranzig, ook maar ff weggehaald)
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ga zelf kotsen als ik iemand zie kotsen!![]()
netzoals die lui van jackassquote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Het was een website over piemels waar veel smegma aan zat vastgekoekt. Een goede website om te bekijken tijdens het eten. Het doet je beseffen dat je eten erg goed proeft en dat je geluk hebt dat je niet hoeft te leven van je eigen smegma.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Mute_Me het volgende:
ik ben nou benieuwd naar het weg gemodde plaatje...
staat gewoon op de weblog hoor. http://weblog.fok.nl/blog/9964quote:Op zondag 15 januari 2006 23:58 schreef Mute_Me het volgende:
ik ben nou benieuwd naar het weg gemodde plaatje...
ja hey das niet echt lekker.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:05 schreef Tiemie het volgende:
[..]
staat gewoon op de weblog hoor. http://weblog.fok.nl/blog/9964
Daar heb ik ook last van..quote:Op zondag 15 januari 2006 23:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Jaa, maar dat ben jijquote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaadals ik honger heb, en zie een vrouw over haar eigen gezicht schijten, eet ik die boterham nog steeds met plezier op.
Zo lekker is dat altijd eten
Is jouw avatar nou wat ik altijd denk dat het is?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:52 schreef Repeat het volgende:
ik snap sowieso niet waarom alles wel op de weblog mag, maar op het forum gecensureerd wordt....
ik heb mn glazen bol even niet bij de handquote:Op maandag 16 januari 2006 13:11 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Is jouw avatar nou wat ik altijd denk dat het is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |