Tja, in tegenstelling tot andere trolls probeert die luukbes nog inhoudelijk te reageren.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:30 schreef Nashje het volgende:
Roeni3 niet op reageren.
Werk van Beenhakker meer, die haalde Mido en coquote:Op maandag 16 januari 2006 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Is dat zo'n ramp dan als Adriaanse terug zou komen?!?
Het is geen sympathieke vent, maar dat interesseert me op het moment geen reet. Ik wil resultaten zien, en als het kan gepaard met goed voetbal. Koeman heeft 2 jaar geprofiteerd van het werk van Adriaanse.
Van mij mag hij komen
Daarmee ben ik het niet helemaal eens. Mijns insziens is de fout waar ajax nu al 2 jaar onder lijdt het ontslaan van Adriaanse en Koeman in de plaats zetten. Dat sloeg gewoon helemaal nergens op. Ja, Adriaanse heeft zn bekkie bij zich en zei wat over Van Basten, oeioeioei. Ik heb geen ajacied gehoord die het oneens was met zijn ontslag. Ajas was onder Adriaanse ook kampioen geworden dat jaar, en had PSV vorig jaar veel meer weerstand kunnen bieden.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er moet in ieder geval vooruitgang in zitten en zie jij dat? Dat steeds de verkeerde trainers aangesteld worden kunnen de supporters ook weinig aan doen he
Hij had er een halfjaar terug wel oren naar, alleen de aanwezigheid van Arie van Eijden weerhoude hem ervan.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:43 schreef ErikT het volgende:
Terugkomen doet hij natuurlijk nooit. Hij is malle Pietje niet. Kan hij weer helemaal opnieuw beginnen. En de beste spelers zijn weg. (Chivu, VDV en Ibrahimovic)
Auw.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij had er een halfjaar terug wel oren naar, alleen de aanwezigheid van Arie van Eijden weerhoude hem ervan.
Ik zag gister tijdens een gesprek met Stijn Vreven bij Café de sport zijn drift even, Typische ajax rechtsbuitenquote:
Want? Jij vindt dat hij het goed doet ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef PLAE@ het volgende:
Wat mij betreft praten we tot het einde van dit seizoen niet over vervanging van Blind![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Hebben we de opvolger voor de Jong al in huis?
Vol Beloften: Murat Yildirim
Toch nog een lichtpuntje in deze donkere tijden![]()
quote:[Krant/tijdschrift/website: Metro/VI/vi.nl, voetbalzone, ajax.nl.
Het lijkt me ook goed om eens effe te wachten met de eeuwige doorstroming. Als zo'n gast nu doorbreekt is ie op z'n 22e weg. Dan wacht ik liever tot er een mooie generatie van mannetjes is die 19/20/21 zijn en dan gezamenlijk doorbreken dan zoals het op dit moment gaat.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:15 schreef jna het volgende:
Hebben we de opvolger voor de Jong al in huis?
Vol Beloften: Murat Yildirim
Toch nog een lichtpuntje in deze donkere tijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |