Bedenk eens wat origineels.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
Nu gaan we even de TS bashen tot het topic gesloten wordt.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:33 schreef Jordy-B het volgende:
Nu gaan we even de TS bashen tot het topic gesloten wordt.
Kan je maikuuul en z'n brommer niet met 'n hendig sjieke slip in je reet steken en opsodemieteren?quote:
"zuur" ??quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Maikuuul, je schoenen zijn wel kankerzuur.![]()
Nee, jeweettogquote:Op zondag 15 januari 2006 22:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kan je maikuuul en z'n brommer niet met 'n hendig sjieke slip in je reet steken en opsodemieteren?
Is het woordje 'zuur' je niet bijgebracht op het VMBO?quote:
Schoenen zijn over het algemeen niet zuur.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Is het woordje 'zuur' je niet bijgebracht op het VMBO?
Zuur in de zin van niet puik, klapdeurjosti.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Schoenen zijn over het algemeen niet zuur.
taai misschien welquote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Schoenen zijn over het algemeen niet zuur.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
klapdeurjosti.
Volgens mij hebben ze jóú de betekenis van 'zuur' nog niet goed uitgelegd.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zuur in de zin van niet puik, klapdeurjosti.
Bij jou op het VMBO wel dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Is het woordje 'zuur' je niet bijgebracht op het VMBO?
Als je zegt dat die schoenen niet gaar zijn, hoeft het toch niet te betekenen dat ze nog langer gekookt moeten worden?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze jóú de betekenis van 'zuur' nog niet goed uitgelegd.
"Bij jouw".quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bij jouw op het VMBO wel dan?
In de zin van: wat zijn die schoenen zuur?
Als ik jou was zou ik mijn geld terugvragen van het VMBO!
Gaar? Heb je wel eens op het VMBO gezeten?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Als je zegt dat die schoenen gaar zijn, hoeft het toch niet te betekenen dat ze nog langer gekookt moeten worden?
Is het tuig tegenwoordig al te lui om te leren dat één woord meerdere betekenissen kan hebben.![]()
"Jouw"quote:Op zondag 15 januari 2006 22:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bij jouw op het VMBO wel dan?
In de zin van: wat zijn die schoenen zuur?
Als ik jou was zou ik mijn geld terugvragen van het VMBO!
Dankje voor de ondersteuningquote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gaar? Heb je wel eens op het VMBO gezeten?
Kan dat tuig tegenwoordig niet gewoon zeggen dat schoenen er niet mooi uit zien?
Triest dat jij denkt!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Toch wel te triest voor woorden dat er hier grut los rondhuppelt wat A: niet eens de betekenis van het woord jou kent ende B: geen benul heeft van meerdere betekenissen van één woord in de Neerlandsche taal ende C: Het dan ook nog bij de lui opkomt dat ze denken me nu te dissen.![]()
![]()
!
Laat me raden, geboortedatum: 1989.quote:
Waar zie jij trouwens in die reply staan dat ik denk? Klootmongool.quote:
Bijna.....quote:Op zondag 15 januari 2006 22:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Laat me raden, geboortedatum: 1989.
Nergens, maar ik wilde graag een bevestiging!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Waar zie jij trouwens in die reply staan dat ik denk? Klootmongool.
Ik ontken het naar mijn weten ook niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nergens, maar ik wilde graag een bevestiging!
Dank u!
Je weet niet eens dat je niet denkt? Of denk je dat nu maar?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ontken het naar mijn weten ook niet.
Rustig aan Johan, je weet ruutjefluu hequote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ontken het naar mijn weten ook niet.
Groot..... ?quote:
Je ziet mij nergens bevestigen dat ik denk, dit zijn dus enkel uit de ruimte gegrepen speculaties.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je weet niet eens dat je niet denkt? Of denk je dat nu maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |