haha, was een beetje een muts.. maar goed..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Tja, en ik dat elke keer maar weer uitleggen, want dat staat er niet......
![]()
Nou inderdaad, en ik merk het nu bij mijzelf, ik heb die notifier dan. en je klikt op zoek speeddate en dan soms na een half uur, ohwja dat ding stond aan, en soms heb je wel een leuk gesprek.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef dutchmage het volgende:
[..]
haha, was een beetje een muts.. maar goed..
toch is het wel lachen dat paiq.. komt best leuke maar ook vreemde mensen tegen..![]()
de grote vraag.. ziet ze jou ook zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Nou inderdaad, en ik merk het nu bij mijzelf, ik heb die notifier dan. en je klikt op zoek speeddate en dan soms na een half uur, ohwja dat ding stond aan, en soms heb je wel een leuk gesprek.
het is een komen en gaan, en ik zie de lol er wel van in.
Alhoewel er nu 1 meisje is die ik wel zie zitten...![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef dutchmage het volgende:
[..]
de grote vraag.. ziet ze jou ook zitten
nope.. nog niet tegen gekomen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb dat speed/battledaten eventjes niet meer gebruikt. Maar is het ondertussen ook mogelijk om als heer zijnde 2 dames om je te laten knokken?
Dat is Nessy!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef k_i_m het volgende:
Een van mijn foto's heeft een gelijke score als deze foto;
[afbeelding].
Arghhhhquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom steeds dezelfde foto tegen van een ielig mannetje met een grote zonnebril in een vrachtwagen. Ik heb nu al zo'n keer of 10 de andere foto gekozen, zou zijn score nu omlaag gaan?.
trutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik kom steeds dezelfde foto tegen van een ielig mannetje met een grote zonnebril in een vrachtwagen. Ik heb nu al zo'n keer of 10 de andere foto gekozen, zou zijn score nu omlaag gaan?.
Heh heh heh, ach is toch stoer.quote:
volgens mij he.. heb ik m eerder gezien.. hij is chauffeur voor een bedrijf uit aalsmeer geloof ikquote:
Tja open deur dit he.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alweer zoveel ellendige foto's voorbij zien komen dat ik niet eens meer durf te speeddaten.
Herkenbaar?.
Thanksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij instellingen kun je onderaan je profiel verwijderen
is ie zo groot danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Thanks, had weer eens met m'n neus zitten kijken
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, ga je bij de statistieken kijken in de top10 vrouwen, kom je een ex-neukertje tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |