Thanksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:25 schreef coz het volgende:
[..]
[..]
lol
TY![]()
ik vraag me wel af hoe iedereen het op elke site lukt om de meest blurry en/of de meest vreemde hoogte/breedte foto's te uploaden![]()
Eerste foto is toch je best beoordeelde pasfoto? Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ook weet of er een verdeelsleutel is in de bepaling "hoe aantrekkelijk" je bent. Mijn "ik in het klein met een mooie achtergrond" is niet echt super beoordeeld, terwijl "mijn pasfoto" het wel relatief goed doet. Terwijl mijn ik in het klein foto ik echt niet echt duidelijk in beeld sta.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:36 schreef Roeji het volgende:
en ik vraag me stiekem af waarom een hoop mannen, de meest debiele foto die ze hebben, gebruiken als 1e fotoTong uitsteken en een idioot gezicht trekken, maakt t niet echt aantrekkelijk vind ik.
![]()
sluit je dat dan nog wel beleefd af of druk je ze dan gewoon wegquote:Op zondag 15 januari 2006 22:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zelfde als hier
ik had een match, mee gechat, alleen toen de foto te voorschijn kwam kreeg ik zowat een hartverzakking, men, wat lelijkniet gelijk verwijderd, dat vond ik ook wel weer sneu, maar even later wel
ik snap je half. voor zover ik weet is het gewoon een ranglijst van foto's. ik zou zeggen dat zodra jij een foto beter vindt dan de andere foto, die ene foto dus hoger komt te staan dan de andere foto. (na veel beoordelingen wordt dit dan dus gemiddeld enzo)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:27 schreef Sausje het volgende:
[..]
Eerste foto is toch je best beoordeelde pasfoto? Ik vroeg me eigenlijk af of iemand ook weet of er een verdeelsleutel is in de bepaling "hoe aantrekkelijk" je bent. Mijn "ik in het klein met een mooie achtergrond" is niet echt super beoordeeld, terwijl "mijn pasfoto" het wel relatief goed doet. Terwijl mijn ik in het klein foto ik echt niet echt duidelijk in beeld sta.....
Snapt u me?
Nou nee, ik bedoelde dat op basis van jou cijfers aan iemand gematched wordt. Zo voorkomt paiq (dit allemaal zelf bedacht hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:14 schreef geejeej het volgende:
[..]
ik snap je half. voor zover ik weet is het gewoon een ranglijst van foto's. ik zou zeggen dat zodra jij een foto beter vindt dan de andere foto, die ene foto dus hoger komt te staan dan de andere foto. (na veel beoordelingen wordt dit dan dus gemiddeld enzo)
quote:Dr. Phil start datingadvies op internet
Uitgegeven: 13 januari 2006 14:49
Laatst gewijzigd: 13 januari 2006 14:50
AMSTERDAM - Dr. Phil , de beroemde tv-dokter, gaat nu ook advies geven op het internet voor alleenstaanden die op zoek zijn naar een relatie. De tv-psycholoog is hiervoor een contract aangegaan met de internationale datingsite Match.com . Dit meldt Tri-cityHerald.com.
De nieuwe dienst is echter niet gratis. Geïnteresseerden kunnen een abonnement aanvragen voor 12,99 dollar per maand. Hiervoor krijgen zij toegang tot vijftig videoclips van de tv-psycholoog. Dr. Phil geeft onder andere uitleg hoe je het beste 'een eerste indruk' kunt maken.
Bron
of zoiets ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:48 schreef Sylvana het volgende:
een apart topic over paiq mag niet, heb ik eens geprobeerd, maar werd gesloten omdat het gewoon in datingsites moest
Ik anders welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef coz het volgende:
goed idee blijkbaar
iedereen is er stil van
En dat werkt wat mij betreft primaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:48 schreef Sylvana het volgende:
Invites-berichten worden na verloop van tijd verwijderd, zodat ze het topic niet vervuilen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:58 schreef Una_Piedra het volgende:
Zou je trouwens gematched kunnen worden met iemand die je zelf hebt uitgenodigd???
in zo'n geval is het effectiever de 'ik zoek invite's' in de gaten te houden en nog niet direct je adresje er op te zetten.. denk ik .. als je een adres erop plaatst raad ik wel sterk aan om het via fok profiel te doen : dan is het geen tekst maar een plaatje en veel minder snel en gemakkelijk verzamelbaar door spammers .. wel is het nadeel dat het voor fokkers die je profiel bezoeken zichtbaar isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik anders wel![]()
Maarre, goed idee.![]()
ik voeg mijzelf zsm toe. Ik zie nu dat ik een c/p moet doen. Ik heb mn mailadres niet in mn profiel staan (en ben dat ook niet van plan). Hoe nu verder? Kan ik het gewoon inkloppen bij bewerken -> adres ??
Alleen ik hoop alleen niet dat er leukerds gaan zijn die ons voor de fun gaan mailen.
paiq is ook gewoon een datingsite hoor, alleen dan in een andere vorm dan de meeste datingsites, maar het is en blijft gewoon een datingsite hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef whisko het volgende:
(tvp)
Eigenlijk klopt de titel van dit topic al een paar episodes niet meer, 't gaat voor 90% over Paiq. Niet dat ik het erg vind, want ik vermaak me wel op Paiq.
bij instellingen kun je onderaan je profiel verwijderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:32 schreef -Delta- het volgende:
Heb ik er nou overheen gelezen of kun je op Paiq niet je account verwijderen?
Vind het een beetje kansloos om m'n profiel te laten staan, terwijl ik er niks meer mee doe. Wel zo netjes om hem dan weg te halen.![]()
haha ik heb gister een battle met jou gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef johnplayer het volgende:
Hey, Sylvana heb ik met jou ook niet eens een speeddate gehad op Paiq??
en hoe meld ik me aan..? op die site danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef coz het volgende:
[..]
of zoiets ?
http://wiki.fok.nl/index.php/Paiq_invites![]()
die vraag van haar..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef johnplayer het volgende:
hmm, nee natuurlijk niet. maar ik dacht het. en anders kom ik je vast wel tegen en/of andere Fok!'ers
Tja, en ik dat elke keer maar weer uitleggen, want dat staat er niet......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef dutchmage het volgende:
[..]
die vraag van haar..
ben je player..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |