inderdaad. en dat is ook de reden waarom arme meisjes zoals Sylvana dan speeddates krijgen die niets zeggen: die zijn tijdens het wachten al wat anders gaan doen. ben zelf ook regelmatig schuldig. dan zie ik niet op tijd dat ik eindelijk een speeddate heb.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:43 schreef oncrea het volgende:
Het wachten op een speeddate is soms echt slaapverwekkend zeg.
Heel soms heb ik dat ook weleens als man zijnde (Speeddate NU beschikbaar) dan kun je klikken en heb je meteen een babbeltje. Bij vrouwen is dat prolly all the time jaquote:Op maandag 16 januari 2006 14:32 schreef sioux_ het volgende:
inderdaad. en dat is ook de reden waarom arme meisjes zoals Sylvana dan speeddates krijgen die niets zeggen: die zijn tijdens het wachten al wat anders gaan doen. ben zelf ook regelmatig schuldig. dan zie ik niet op tijd dat ik eindelijk een speeddate heb.
meiden drukken op speeddate en hebben waarschijnlijk meteen beet.
- 537x 8quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef Sylvana het volgende:
Me chatfoto is nu 12 keer beoordeeld en heeft gemiddeld een 6,9 en me vriendenfoto is 13 keer beoordeeld en gemiddeld een 7,7, best netjes dus
lol, tja, ik ben ook pas 1 dag lidquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
- 537x 8
- 352x 8
- 561x 8.3
- 568x 8.3
Effe doorsparen nog![]()
9.3 - 194xquote:Op maandag 16 januari 2006 16:51 schreef k_i_m het volgende:
- 537x 8
- 352x 8
- 561x 8.3
- 568x 8.3
Effe doorsparen nog![]()
nou, ik ben er uit. wordt niets, dus direct afgekapt. verliefdheid was snel gekomen en ook weer snel verdwenenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja.. op zich was het erg leuk maar weet niet zeker of ik wel verder wil.. moet nog even alles verwerken...![]()
Klinkt alsof je verliefd was toen je haar irl nog niet gezien had...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou, ik ben er uit. wordt niets, dus direct afgekapt. verliefdheid was snel gekomen en ook weer snel verdwenen
ik had ook het idee dat verliefd was voordat ik haar irl kende.... maar uiteindelijk bleek dus van niet...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Klinkt alsof je verliefd was toen je haar irl nog niet gezien had...
Naja iig geprobeerd tochquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik had ook het idee dat verliefd was voordat ik haar irl kende.... maar uiteindelijk bleek dus van niet...
jammer, maar volgende keer beterquote:Op maandag 16 januari 2006 19:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik had ook het idee dat verliefd was voordat ik haar irl kende.... maar uiteindelijk bleek dus van niet...
Dank je!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Roeji het volgende:
paiq is dat.
Als je nog geen lid bent stuur ik je wel een invite.
Edit: uitnodiging is onderweg
quote:Wachten op het antwoord van Nescafe ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |