Ik heb nu een Crumpler Rugtas die ik vol heb zitten met kastjes en glas. Er zou volgens de specs nog een laptop bij in kunnen, maar daar zit nu mij opgevouwen refelctie scherm in..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:17 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb nu een schoudertas waar ik de body van mijn D70s met daarop de 18-70 lens kwijt kan. Vervolgens nog een 70-300 en de 50mm óf de 28-80. Ook past er dan nog een compacte digicam in (ter grootten van een sigarettenpakje) en de verpakkingen van de filters. Dan houd het wel op. De flitser kan er niet eens meer bij (of ik moet nog een lens thuislaten).
Maar ik heb slechts een paar tassen geprobeerd. Rugtassen iig nog niet. Ik hoor daar zeer tegenstrijdige verhalen over. Of heel onhandig, of juist heel handig. Ik heb er iig geen ervaring mee.
Kun je er makkelijk komen met het openbaar vervoerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:03 schreef Laaaars het volgende:
Ik heb zojuist de LowePro Magnum AW gekocht en dat is echt een goede tas. Als je niet wete wat je wilt, moet je echt eens bij Kamera Express gaan kijken, ben er zelf vandaag voor het eerst geweest, maar die hebben echt dat je zegt... vééééél tassen. je kunt ook op internet bij ze bestellen. Én ze zijn nog goedkoop ook!
http://www.kamera-express.nl
Gewoon zeggen als je ze duur vindt. Kan er vaak nog wel wat van de prijs af (sorry is wel een beetje mosterd na de maaltijd, maar het schiet me nu pas weer te binnen)quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:44 schreef MrCrowley het volgende:
Ik ben nu erg tevreden met mijn Crumplertas. Gekocht bij Calumet (dure toko overigens...)
Het ligt vrij dicht bij Alexandrium. Openbaar vervoer is dus redelijk in de buurt. Ik denk dat er over de Hoofdweg best een bus rijd.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:51 schreef Laaaars het volgende:
Ben met de auto gegaan omdat ik inderdaad ook glas en een tas heb gekocht en geen zin had dat in de trein mee te sjouwen. Het gebouw is best afgelegen van het centrum dus denk eerlijk gezegd dat het wat moeilijker te bereiken is met de trein, misschien stopt er een bus in de buurt? Moet je even op 9292ov.nl kijkenWel een mooie winkel trouwens... Echt groooot zegmaar
![]()
Ik heb net een mailtje van Crumpler ontvangen. De winkel in Rotterdam opent op 11 maart !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:36 schreef thomas26 het volgende:
Weet iemand of de Crumpler winkel in Rotterdam al geopend is ?
Ik heb geen ervaring met de L2, maar wel met de Hadley Original die ik heb. De tas is echt extreem mooi gemaakt. Super mooi leer en zit degelijk in elkaar. Ik gebruik hem dagelijks om mee te nmen naar mijn werk. Ik heb dan mijn lunch en een fotocamera erin zitten. Er gaan met gemak 5 boterhammen, drie appels en agenda en een Minolta XD7 inquote:Op maandag 13 februari 2006 21:52 schreef Seabert het volgende:
Heeft er iemand ook ervaring met de Billingham L2 tas?
vond het namelijk wel een hele mooie tas
[afbeelding]
Edit: dubbelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:40 schreef deom het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de L2, maar wel met de Hadley Original die ik heb. De tas is echt extreem mooi gemaakt. Super mooi leer en zit degelijk in elkaar. Ik gebruik hem dagelijks om mee te nemen naar mijn werk. Ik heb dan mijn lunch en een fotocamera erin zitten. Er gaan met gemak 5 boterhammen, drie appels en agenda en een Minolta XD7 in![]()
Ik gebruik de tas bewust iedere dag omdat ol hem een gebruikt uiterlijk wil geven om wat minder op te vallen. Na bijna een jaar dagelijks gebruik ziet de tas er echter nog even mooi uit als toen ik hem kocht. Als je het geld ervoor over hebt is het wat mij betreft een echte aanrader.
Heb hem ondertussen besteld, zodra ik hem binnen heb volgen er foto'squote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:40 schreef deom het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met de L2, maar wel met de Hadley Original die ik heb. De tas is echt extreem mooi gemaakt. Super mooi leer en zit degelijk in elkaar. Ik gebruik hem dagelijks om mee te nmen naar mijn werk. Ik heb dan mijn lunch en een fotocamera erin zitten. Er gaan met gemak 5 boterhammen, drie appels en agenda en een Minolta XD7 inDe L2 ziet er ongeveer even groot uit.
Ik gebruik de tas bewust iedere dag omdat ol hem een gebruikt uiterlijk wil geven om wat minder op te vallen. Na bijna een jaar dagelijks gebruik ziet de tas er echter nog even mooi uit als toen ik hem kocht. Als je het geld ervoor over hebt is het wat mij betreft een echte aanrader.
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef Icicle het volgende:
Ik heb een tas van Crumpler. Ben er zeer tevreden over! Erg robuust materiaal, mooi en handig design en wat ik ook erg belangrijk vond is dat het er niet direct uit ziet als een fototas (ivm diefstel).
www.crumpler.nl
Ik vrees dat door de hype rondom Crumpler tassen inmiddels iedereen wel weet dat er of een laptop of een camera in een Crumpler zit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:24 schreef furore het volgende:
[..]
Wat een grappige site is dat, zeg! En inderdaad: mooi spul. En: verstandig om je cameratas niet op een cameratas te laten lijken!![]()
In ieder topic dat ik lees over fototassen, hier en op GOT, word zoveel opgegeven over het feit hoe pretting het wel niet is dat een Crumpler niet op een fototas lijkt.quote:
Ik snap het effect van een niet herken bare tas Shark. Zo loop ik liever ook door de metro, loopt veel prettiger. Maar ik wou duidelijk maken dat je het niet tot het allerverste hoeft door te voeren, omdat zodra je je camera eruit haalt mensen het zien dat het een camera tas is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:25 schreef Shark.Bait het volgende:
PS, als je op het vliegveld staat dan zijn daar ook dieven die je tas zien en denken, hee, da's een mooie tas, daar zitten vast mooiere spullen in-en ik denk niet dat de meeste mensen op een vliegveld foto's maken bij aankomst, zeker niet in griekenland of de VS bijvoorbeeld. En ook als je ergens anders loopt waar je niet wil fotograferen helpt het om een niet zo opvallende tas te hebben. Vandaar dat ik zelf het merkje eraf haal en mijn tassen misbruik, zodat ze er niet uit zien, en waardoor de potentiele dieven hopelijk voor een ander gaan, en niet voor mijn goedkoop uitziende zwerverstas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |