quote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef t0y het volgende:
Argh, wat haat ik die omhooggevallen trambestuurder die er heilig in gelooft dat hij iets zinnigs te melden heeft en om nog maar te zwijgen over die grafkop van 'm. En die andere blokkendoosjosti die er naast zat was niet veel beter, was dat zijn broer ofzo?![]()
![]()
![]()
Thank god is er bbc, maar ik hoor toch liever nederlands commentaar.
En ik me ervan bewust dat mijn tv een O/ I heeft...
Dus... kots hier op Co en zijn kornuiten!
TS begint![]()
![]()
![]()
Niet gezien, hij is wel goedquote:Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef Gabberhead het volgende:
Ik zag iemand onlangs hier op Fok! de ultieme Co omschrijving geven:
"Co Stompe? Dat is toch die man met die coltrui die altijd commentaar geeft vanaf de tweede ronde?"
Nu je het zegt. Ik wilde binnenkort nog een lening afsluiten.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat achterlijk lelijke pak van hem is nog het ergste! Gesponsord door jawel, Leenbank.nl.
Het ergste is nog dat ik leenbank.nl schijnbaar onthouden heb.![]()
Dus het werktquote:Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat achterlijk lelijke pak van hem is nog het ergste! Gesponsord door jawel, Leenbank.nl.
Het ergste is nog dat ik leenbank.nl schijnbaar onthouden heb.![]()
Blijkbaarquote:
Leedvermaak, mensen kijken naar hem puur om hem uit te lachen en zijn geneuzel aan te horen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Tiemie het volgende:
Waarom doet die mongool eigelijk nog mee? die gast vliegt er toch altijd zo snel uit.
Zekerquote:
ja lachen man, van die 'mooie' jasjes en dan die reclamequote:Op zondag 15 januari 2006 22:04 schreef G.I. het volgende:
Het ergste vind ik die KUTTTTTTTTTTTT reclame op die fucking jasjes,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Raphaelo29 het volgende:
het is leendesk.nl heren![]()
en ik vind dat Cootje wel humor heeft. hij heeft zelf ook een keer de halve finale gehaald maar SBS6 betaalt genoeg en waarom zou je moeilijk doen he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |