abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34100927
Argh, wat haat ik die omhooggevallen trambestuurder die er heilig in gelooft dat hij iets zinnigs te melden heeft en om nog maar te zwijgen over die grafkop van 'm. En die andere blokkendoosjosti die er naast zat was niet veel beter, was dat zijn broer ofzo?

Thank god is er bbc, maar ik hoor toch liever nederlands commentaar.

En ik me ervan bewust dat mijn tv een O/ I heeft...

Dus... kots hier op Co en zijn kornuiten!

TS begint

Kijk, een plaatje om het geheel te verduidelijken!

[ Bericht 17% gewijzigd door t0y op 15-01-2006 22:30:16 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34101106
quote:
Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef t0y het volgende:
Argh, wat haat ik die omhooggevallen trambestuurder die er heilig in gelooft dat hij iets zinnigs te melden heeft en om nog maar te zwijgen over die grafkop van 'm. En die andere blokkendoosjosti die er naast zat was niet veel beter, was dat zijn broer ofzo?

Thank god is er bbc, maar ik hoor toch liever nederlands commentaar.

En ik me ervan bewust dat mijn tv een O/ I heeft...

Dus... kots hier op Co en zijn kornuiten!

TS begint

BBC
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34101117
Fipo sepo dan maar?

Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
pi_34101488
het is gewoon bijzonder hoeveel die co te melden heeft
die jelle heeft gewonnen, lopen ze naar die sbs6 camera, roept ie, dit wil je *niet* meemaken hoor, iedereen loopt aan je te trekken, je wordt geleefd.
fuck op man, die wil jij juist heel graag meemaken..
pi_34101581
Leve Co. De enige Nederlandste darter die geen compleet emotieloze zoutzak is, en nog iets van relativeringsvermogen heeft. Essers misschien ook, maar dat is een (nog ergere) kamper.
  zondag 15 januari 2006 @ 22:02:25 #6
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_34101694
Ik zag iemand onlangs hier op Fok! de ultieme Co omschrijving geven:

"Co Stompe? Dat is toch die man met die coltrui die altijd commentaar geeft vanaf de tweede ronde?"
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_34101748
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:02 schreef Gabberhead het volgende:
Ik zag iemand onlangs hier op Fok! de ultieme Co omschrijving geven:

"Co Stompe? Dat is toch die man met die coltrui die altijd commentaar geeft vanaf de tweede ronde?"
Niet gezien, hij is wel goed

Waarom probeert die kale het eigenlijk, hij zal het toch nooit redden...

Net als die gast van idols, "i'm a dancer..."
pi_34101761
Het ergste vind ik die KUTTTTTTTTTTTT reclame op die fucking jasjes,
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 22:05:11 #9
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34101811
Die reclame die al die darters op zich hebben
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34101837
Goed topic
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_34102220
Dat achterlijk lelijke pak van hem is nog het ergste! Gesponsord door jawel, Leenbank.nl.

Het ergste is nog dat ik leenbank.nl schijnbaar onthouden heb.
Ach en wee, ik ben de klos, met mijn boog schoot ik een albatros.
pi_34102350
volgens mij heeft ie gewoon een lening afgesloten en doet ie net alsof ie gesponsord wordt
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_34102409
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Avalanche.. het volgende:
Dat achterlijk lelijke pak van hem is nog het ergste! Gesponsord door jawel, Leenbank.nl.

Nu je het zegt. Ik wilde binnenkort nog een lening afsluiten.
pi_34102431
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:13 schreef Avalanche.. het volgende:

Dus het werkt
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 15 januari 2006 @ 22:17:36 #15
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_34102460
Waarom doet die mongool eigelijk nog mee? die gast vliegt er toch altijd zo snel uit.
pi_34102483
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dus het werkt
Blijkbaar
pi_34102545
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:17 schreef Tiemie het volgende:
Waarom doet die mongool eigelijk nog mee? die gast vliegt er toch altijd zo snel uit.
Leedvermaak, mensen kijken naar hem puur om hem uit te lachen en zijn geneuzel aan te horen.
pi_34102548
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:18 schreef t0y het volgende:

[..]

Blijkbaar
Zeker
pi_34102578
Ik vind het zo irritant dat hij daar als expert zit terwijl hij gewoon telkens meteen afvalt bij elk toernooi.
pi_34102600
het is leendesk.nl heren

en ik vind dat Cootje wel humor heeft. hij heeft zelf ook een keer de halve finale gehaald maar SBS6 betaalt genoeg en waarom zou je moeilijk doen he.
pi_34102747
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:04 schreef G.I. het volgende:
Het ergste vind ik die KUTTTTTTTTTTTT reclame op die fucking jasjes,
ja lachen man, van die 'mooie' jasjes en dan die reclame
pi_34102857
quote:
Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Raphaelo29 het volgende:
het is leendesk.nl heren

en ik vind dat Cootje wel humor heeft. hij heeft zelf ook een keer de halve finale gehaald maar SBS6 betaalt genoeg en waarom zou je moeilijk doen he.
Precies!
pi_34102891
Eerst had ie altijd een mooie koltrui aan met op die kol zo'n leendesk.nl sticker
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 januari 2006 @ 22:26:47 #24
862 Arcee
Look closer
pi_34102927
Co Stompé.

Prutser.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_34102979

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')