Weet jij wat die baas dan zegt?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:40 schreef TranceAction het volgende:
Voor al die mensen die maar geen baan kunnen vinden, eindeloos sollicitatiegesprekken voeren die tot niets leiden...ik heb de manier voor jullie bedacht om zonder te solliciteren een baan te krijgen.
Je gaat als volgt te werk:
Je kijkt in de krant naar advertenties van banen die je wel leuk lijkt. Vervolgens bel je het bedrijf op en vraagt naar de hoofd personeelszaken. Op het moment dat hij zijn naam zegt schrijf je die op, dit is belangrijk. Verder zeg je iets in de trend van ik zoek een baan bla bla, maakt verder niets uit want het belangrijkste is de naam achterhalen van de hoofd personeelszaken. Je kunt net zo goed de hoorn er op gooien.
Nu wacht je een paar weken en dan ga je gewoon naar het bedrijf toe, vraagt aan de receptionist waar de betreffende afdeling is en ga er naar toe. Je meld je bij de hoofd van de betreffende afdeling. Je stelt je voor en zegt dat je de nieuwe medewerker ............. bent en dat je je hier moest melden van dhr/mevr. hoofd personeelszaken. De hoofd van de betreffende afdeling is blij dat er iemand is aangenomen en zal iemand aanwijzen om je in te werken.
Piece of cake
Nee, ik heb een baan maar als ik er geen had zou ik het zo aanpakken. He geef toe met een beetje geluk zou het kunnen werken toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:41 schreef Sjeen het volgende:
En jij spreekt uit ervaring?
Ik ook, toen was ik wel 8 en speelde we bankiertjequote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef Muizig het volgende:
Zo ben ik ooit eens nog Shell directeur geworden![]()
Ha "gratis onbetaald" dat is toch een pleonasme....of een contaminatie? Ik haal die twee altijd door elkaarquote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Weet jij wat die baas dan zegt?
Kewl: GRATIS onbetaalde kracht! aka Vrijwilliger die geen CAO behoeft![]()
Ik was dus een dag te laatquote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef Muizig het volgende:
Zo ben ik ooit eens nog Shell directeur geworden![]()
pleonasme, contaminatie is het combineren van 2 dingen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ha "gratis onbetaald" dat is toch een pleonasme....of een contaminatie? Ik haal die twee altijd door elkaar![]()
Wie heeft het over geen geld. Na een maand gewerkt te hebben ga je naar je baas en zegt dat je salaris nog niet is gestort. Je baas gaat naar personeelszaken waar hij hoort dat jouw naam niet bekend is. Hij wordt kwaad en sommeert ze om het alsnog snel in orde te maken. Nou nu zit je officieel in het systeemquote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef Slarioux het volgende:
Dat je geen loon krijgt is dan wel een beetje jammer.
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ha "gratis onbetaald" dat is toch een pleonasme....of een contaminatie? Ik haal die twee altijd door elkaar![]()
Wat hij zei dusquote:
Je hebt echt geen IQ he? Misschien moet je gaan dartenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wie heeft het over geen geld. Na een maand gewerkt te hebben ga je naar je baas en zegt dat je salaris nog niet is gestort. Je baas gaat naar personeelszaken waar hij hoort dat jouw naam niet bekend is. Hij wordt kwaad en sommeert ze om het alsnog snel in orde te maken. Nou nu zit je officieel in het systeem
Juist jaquote:Op zondag 15 januari 2006 21:45 schreef BdR het volgende:
Mr. Leland: I'm sorry, there's just no way that we can keep you on.
Kramer: I don't even really work here.
Mr. Leland: That's what makes this so difficult.
(Seinfeld - The Bizarro Jerry)
All I can say is "quote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Wie heeft het over geen geld. Na een maand gewerkt te hebben ga je naar je baas en zegt dat je salaris nog niet is gestort. Je baas gaat naar personeelszaken waar hij hoort dat jouw naam niet bekend is. Hij wordt kwaad en sommeert ze om het alsnog snel in orde te maken. Nou nu zit je officieel in het systeem
Quote: "studierichting: geen"quote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Je hebt echt geen IQ he? Misschien moet je gaan darten![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Je hebt echt geen IQ he? Misschien moet je gaan darten![]()
oh ja, als George Costanza niet zeker weet of hij bij het sollicitatie gesprek nou wel of niet was aangenomenquote:Op zondag 15 januari 2006 21:46 schreef Tomhoog het volgende:
Juist ja
maar er is er toch ook nog eentje met die kale?![]()
![]()
Volgens je profiel heb je niks beters te doen. Hop! Aan de slag!quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef TranceAction het volgende:
Welke werkeloze Fokker wil als proefkonijn dienen, want ik ben wel benieuwd of het zou kunnen werken. Komop wat heb je te verliezen?
Ik wil wel want ik was toch zo'n werkeloze linkse graffiti spuiter?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:54 schreef TranceAction het volgende:
Welke werkeloze Fokker wil als proefkonijn dienen, want ik ben wel benieuwd of het zou kunnen werken. Komop wat heb je te verliezen?
TranceAction is ook linksquote:Op maandag 16 januari 2006 00:04 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik wil wel want ik was toch zo'n werkeloze linkse graffiti spuiter?![]()
Office Spacequote:Op zondag 15 januari 2006 21:53 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
Yea, I need you to go ahead and shut up.
That would be great...
En wat voor baan is dat als ik vragen mag?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:42 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nee, ik heb een baan maar als ik er geen had zou ik het zo aanpakken. He geef toe met een beetje geluk zou het kunnen werken toch?
Ja man.....hoe weet je dat?..........vader?quote:Op maandag 16 januari 2006 00:33 schreef NITROHOSS het volgende:
[..]
En wat voor baan is dat als ik vragen mag?
Heeft dat iets te maken met rode outfits en muziekinstrumenten?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |