ehhh jaquote:

quote:

Jij kan het tenminste nog downloaden ... via voetbalinbeeld kan ik het niet eens downloadenquote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb dat pcast nu al 30x gedownload maar het doet het nog steeds niet

Niks wil laden, niks wil downloaden.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:18 schreef -J-D- het volgende:
Wat voor problemen dan?

join the clubquote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef S-Two het volgende:
Als ik die Pcast download krijg ik op het allerlaatst, als ie al geinstalleerd is, een fout dat het geen geldig .dll bestand is ofso

allerbij geinsttaleerd als je dat gedaan hebt gebruik je "C:\Program Files\pcast\PodcastbarMini\Start.exe" om de boel op de startenquote:~~~~~PCAST~~~~~~
Install Pcast setup
http://213.251.138.75/ecf(...)other/pCastSetup.exe
Install Pcast mini
http://ps.itv.mop.com/dn/files/pcastbarmini.exe
Go into settings and browse to the path of wmp.(i cant get vlc working with it either)
Click on caifu sports(= SipTV), it should buffer quickly and wmp will open.
This channel seems to have english commentary on all live games, also shows re-runs with english comms.

En waar vind ik die?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:23 schreef -J-D- het volgende:
BretsiG: kanaal 13321

Die eerste doet het gewoon, en als ik die tweede installeer, geeft ie op het laatst aan dat het geen geldig .dll bestand is ofso, hoerenzooiquote:

bij mij precies hetzelfdequote:Op zondag 5 februari 2006 12:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die eerste doet het gewoon, en als ik die tweede installeer, geeft ie op het laatst aan dat het geen geldig .dll bestand is ofso, hoerenzooi

Jawel, maar zie alleen namen, geen nummers.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:25 schreef -J-D- het volgende:
BretsiG: is er geen channel list?
2Drix: nee, doet het perfect.

ow sorry. Dan weet ik het nietquote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Jawel, maar zie alleen namen, geen nummers.

vaag..quote:Op zondag 5 februari 2006 12:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die eerste doet het gewoon, en als ik die tweede installeer, geeft ie op het laatst aan dat het geen geldig .dll bestand is ofso, hoerenzooi

Heb hetzelfde .dll probleem met die linkquote:Op zondag 5 februari 2006 12:27 schreef Eilanden het volgende:
Via Ajaxlive.nl kan je het juiste bestandje van Pcast downloaden

mis je deze?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heb hetzelfde .dll probleem met die link

Doe geen moeie geen Ajax op caifuquote:Op zondag 5 februari 2006 12:34 schreef Erwtensoep het volgende:
eureka!!!
Dat gare bestandje moet je vervangen door deze
http://www.xs4all.nl/~nedjuh/pCastCtl.dll

Ging prima vorige keer hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 12:33 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zou gewoon Langs de Lijn aanzetten, dat gaat iig goed, de vorige keren bij een klassieker lukte dit ook nauwelijks.

indeedquote:Op zondag 5 februari 2006 12:39 schreef S-Two het volgende:
Ah fuck, is dat programma goed geïnstalleerd... krijg ik een error bij het openen dat kanaal

Inderdaad. Wat een zooi.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zie op CaifuSports slechts beelden van buitenlands voetbal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |