Een geelen kicker.quote:
Ik kijk geen Paul de Leeuwquote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef HuHu het volgende:
Die kneus uit de show van Paul de Leeuw.
hmm.. jah misschien wel een beetje.quote:
Omdat Paul de Leeuw hem helemaal afzeikt in z'n show, zonder dat Adje zelf doorheeft wat er allemaal gebeurd. Het is gewoon een 'kneus'.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
hmm.. jah misschien wel een beetje.
Maar waarom is dat zo grappig?
Adje is een acteur, die dat speeltquote:Op zondag 15 januari 2006 19:42 schreef HuHu het volgende:
Omdat Paul de Leeuw hem helemaal afzeikt in z'n show, zonder dat Adje zelf doorheeft wat er allemaal gebeurd. Het is gewoon een 'kneus'.
Maar ik neem aan dat ze bedoelen dat ik op z'n typetje lijk..quote:Op zondag 15 januari 2006 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Adje is een acteur, die dat speelt
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:44 schreef B_BOY het volgende:
post jij ook ff een foto van jezelf dan kunnen we het vergelijken.
Ook goed... maar het gaat erom hoe hij overkomt.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Adje is een acteur, die dat speelt
Miljaar, ik weet het!quote:
Moment, ff een foto maken..quote:Op zondag 15 januari 2006 19:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Doe eens een bril op 8)!
Nee... een foto van jezelf graag. Niet van Adje.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:53 schreef mOBSCENE het volgende:
Mijn haar is wat minder krullig want ik heb het net gewassen.
Zeg maar wat ik erop moet zetten.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee... een foto van jezelf graag. Niet van Adje.
Een briefje met: "Ik ben Adje".quote:Op zondag 15 januari 2006 19:55 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Zeg maar wat ik erop moet zetten.
Een flesje hertog jan? Mijn kotsbeertje-t-shirt?
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:55 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee... een foto van jezelf graag. Niet van Adje.
wel, kijk naar di mondquote:Op zondag 15 januari 2006 20:06 schreef Omaha het volgende:
Je lijkt er voor geen meter op, jammer voor je.
Blijkbaar zijn de meningen daarover verdeeld.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:06 schreef Omaha het volgende:
Je lijkt er voor geen meter op, jammer voor je.
Dat doe ik trouwens expres hequote:
neuh.quote:
Kerstversieringquote:
Nouja... een schemerlamp met daarop slingers en lichtjes gedrapeerd.quote:
Dat komt volgens mij door het licht. Bij mijn boventanden iig.quote:
meh, als ik me er niet voor schaam sta ik toch ook niet voor lul?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef Kriebbel het volgende:
Hier zet iemand zich gigantisch voor lul
Oew bakkes bijtijds poetsen.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij door het licht. Bij mijn boventanden iig.
Mijn ondertanden zit wel wat tandsteen op. Maar wat doe je eraan he?
Tandsteen is geen kwestie van goed poetsen.quote:
Stoppen met rokenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:11 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Tandsteen is geen kwestie van goed poetsen.
Jah dat stoppen met roken is wel een idee. Het is alleen zo moeilijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stoppen met roken![]()
Of minder thee drinken![]()
Klopt, heb dat ookquote:Op zondag 15 januari 2006 20:14 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Jah dat stoppen met roken is wel een idee. Het is alleen zo moeilijk.
Geen idee want ik ken Adje niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:16 schreef PsyCha het volgende:
Ja je lijkt er op. Maar ben je ook zo een kneus?
ja dat is dus een beetje lastig. Ik haat Paul de Leeuw.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:26 schreef vaudej het volgende:
kijk naar een willlekeurige uitzending van Paul de Leeuw, grote kans dat je hem tezien krijgt.
Net zoiets als dat een mongool denkt dat hij niet uit maar toe wordt gelachen?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:10 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
meh, als ik me er niet voor schaam sta ik toch ook niet voor lul?
Nee hoor, ik weet best dat jullie me uitlachen maar ik zit er niet mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net zoiets als dat een mongool denkt dat hij niet uit maar toe wordt gelachen?
Zo denk ik precies als ik in BEF zit.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:12 schreef mOBSCENE het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet best dat jullie me uitlachen maar ik zit er niet mee.
Ik lach je niet uit hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo denk ik precies als ik in BEF zit.
Maar DL, T, C, J en ik kan doorgaan wel.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:13 schreef Falco het volgende:
Je lijkt erop. Klaar!
Bekijk het programma eerst voordat je gaat juigen.quote:
Oja.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Bekijk het programma eerst voordat je gaat juigen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |