Akkoord! Mail me maar voor de afhandelingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef GertJanPeter het volgende:
F-Zero GX
The Legend of Zelda: The Wind Waker (limited edition)
Metroid Prime
34 euri?
Prima! Mail me maar voor de afhandelingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:10 schreef outcast_within het volgende:
Rogue leader. 10.00
Wat reken je tot toebehoren? Twee controllers plus scartkabel?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:28 schreef wormz123 het volgende:
Bied 60 euro voor de console met toebehoren (dus zonder spellen)
Even wachten op een geīnteresseerde op een ander forum. Als morgen niemand meer geboden heeft is ie wat mij betreft voor jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef wormz123 het volgende:
Idd Console, Scartkabel, Controllers en een memorycard, zodat ik alleen nog een spel zou moeten kopen om te kunnen gamen
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
Feedback time
Ik heb dus 2 dingen besteld, zondag heb ik geld overgezet op rekening, maandag werd het verstuurd en vandaag aangekomen.
Alles lijkt goed in orde te zijn
Van Oksel heb ik nog niks vernomen helaas, maar op segaforum is iemand geīnteresseerd met een hoger bod. Even wachten of dat doorgaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef TAG-Speedy het volgende:
Weet niet of die al weg is, maar anders heb ik wel interesse in Mario Golf voor ¤ 10,- excl.
Laat maar weten (als hij er nog is en je mailt me je rekening nr maak ik het geld morgen gelijk over, rob.terpelle [AT] gmail.com).
25 euro incl. verzendkostenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:49 schreef koele het volgende:
ik wil 1080 Avalanche en Mario Kart: Double Dash wel van je kopen, noem je prijs!
Ik hoor het welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef Dromer het volgende:
[..]
Van Oksel heb ik nog niks vernomen helaas, maar op segaforum is iemand geīnteresseerd met een hoger bod. Even wachten of dat doorgaat.
dan mail ik je mn adres! kan mn neefje dit weekend nog spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef koele het volgende:
mail me je rekeninnummer maar
Ze zijn nog over. Er loopt wel een bod voor de gamecube met 2 controllers.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:29 schreef djkoelkast het volgende:
nog controllers over?
wel interesse in 2, zwart en platinum boxed lijkt me het handigste
Het staat er bij mij nog niet op, maar da's normaal van bank naar giro. Waarschijnlijk staat het er morgen wel op, dus voor het weekend zal ik het wel kunnen opsturen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:28 schreef koele het volgende:
tis bij mij afgeschreven, ik zie ze hopelijk zo snel mogelijk verschijnen!
Mail me maar voor afhandeling als je hem nog wilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:17 schreef wormz123 het volgende:
Idd Console, Scartkabel, Controllers en een memorycard, zodat ik alleen nog een spel zou moeten kopen om te kunnen gamen
Mario Kart is al verkocht, zie update een stukje hierboven.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef JT_RSD het volgende:
Wat wil je hebben voor de platinum gamecube met 2 controllersen mario kart DD
(Scartkabel is dat een standaard net zoals voor aansluiting van dvdspeler op de tv of is dit een andere, in t laatste geval: incl scartkabel)
Mooi zo!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:44 schreef Bibikuif22 het volgende:
Ik heb hem binnen! Ziet er goed uit, nogmaals bedankt![]()
tevens kickje
Sorry had erover heen gelezen dat Mario Kart al weg was.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:40 schreef Dromer het volgende:
[..]
Mario Kart is al verkocht, zie update een stukje hierboven.
Voor de cube, 2 controllers, memorycard en scartkabel is eerder 60 euro geboden.
De standaard meegeleverde kabel is zo'n kabel met 3 tulpjes (audio en composiet) die je in een scart-blokje steekt. Deze scartkabel is een echte scartkabel die dus beter beeld geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |