Nee volgens mijn rare pendel is het er gewoon 1!! Zelfs bij een tweede poging naar een geboorte datum is ie vanaf augustus t/m januari 2007 heel stilquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef Sugar het volgende:
Een jongetje, oh help!![]()
Maar zijn het geen twee jongetjes?![]()
![]()
Als ik vraag juli gaat ie rondjes draaienquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef Sugar het volgende:
MeNicole, misschien komt mijn tweede kind erg op tijd? Juli?
En BE, idd. Ik zou wel haast bijna teleurgesteld zijn als het er gewoon 1 is.(grapje hoor, berg zout ook hier overheen graag).
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Syrena het volgende:
Oke, ik heb net tien rare blikken gekregen op mijn werk omdat ik probeerde te pendelen met het snoer van mijn oordopjes(zo'n snoer met 1 lange en 1 korte kant, ik vond de lange kant wel een goed idee). Uhm, ik probeer het vanavond eens met een draad en een ring
Oh maar voor iedere uitslag is vast wel een excuus te vinden, zoiets als een miskraam, vroege zwangerschap die je zelf niet gemerkt hebt enz enzquote:Op maandag 16 januari 2006 15:44 schreef Lishe het volgende:
Jeuj, volgens Mous d´r berg zout krijg ik er 3? Hah, daar zal ik vriendlief eens mee achter zijn vodden aan gaan zitten.(Dan moet er toch een tweeling aan gaan komen ooit ben ik bang)
Tex, succes!
Ik zeg Glossy met Mous en Spekkie!quote:Marjorie/Gloria - 'de storthoop'
Een levende storthoop in de tuin van de griezels. ze is het grote orakel voor de Freggels, en ze word gezelschap gehouden door haar helpers Philo en Gunge.
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Kennen we deze nog?
[afbeelding]
[..]
Ik zeg Glossy met Mous en Spekkie!![]()
[afbeelding]
Jozef natuurlijk!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef Sugar het volgende:
Nou, help me dan maar aan een naam!!!!
Ik blijf even uit het namentopic! Mij daar veel te heet onder de voetjes!quote:Op maandag 16 januari 2006 16:00 schreef Sugar het volgende:
Nou, help me dan maar aan een naam!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |