Ik ben de 22 uitgerekend. Als de vraastelling zo gaat als ik denk dat het gaat , vraag je eerst of het voor 22 september komt. Als dat zo is , neem je een week eerder en vraag je of het voor die datum komt... Uiteindelijk hoef je dan nog maximaal 7 dagen te pendelen ipv. 30quote:Op maandag 16 januari 2006 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe pendel je eigenlijk een datum?
Vraag je dan 'komt het in Januari 2006?' En als er niks gebeurd ga je dan naar de volgende maand?
Dan kan het geboortedatum-pendelen nog een aardig tijdrovend klusje worden.![]()
Ik hang hem dan meestal aan een ketting. Het leukste is vragen te doen waar je zelf nog geen antwoord op weet. Dan is het ook echt niet te beïnvloeden. Ik wist niet dat je de 22ste uitgerekend was, nu wel, dus zou ik met dat pendelen op de 22ste uit kunnen komen, omdat ik het al weet.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:49 schreef Xanthe het volgende:
Hang je een ring dan aan een ketting of aan een draadje?
Oh mij maakt het ook niet uit wie het doetquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef phileine het volgende:
Moussy, ik heb wel vertrouwen in jou als waarzegster. Kijk jij eens of er bij mij nog een tweede in de toekomst ligt?
Ahum , als ik het goed deed (glossy controleer jij het aub.) dan word je dit jaar nog zwanger en krijg je in januari 2007 een dochter. Maar of ik het ook echt goed deed...???quote:Op maandag 16 januari 2006 11:07 schreef Syrena het volgende:
Ja dan wil ik ook wel weten wanneer en wat ik krijgWie biedt?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |