hendig!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
Hennah is toch moeilijk uit te vegen ? En dat heeft dus niets met douchen te maken, of je moet hendig hard wrijven zodat je heel erg rood word.
Dan kan je d'r beter spanken, dan wordt 't ook rood daarquote:Op zondag 15 januari 2006 18:27 schreef Maikuuul het volgende:
Hennah is toch moeilijk uit te vegen ? En dat heeft dus niets met douchen te maken, of je moet hendig hard wrijven zodat je heel erg rood word.
leuk verhaal voor je kleinkinderen...quote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef renz0r het volgende:
Gisteren ook breezerd hardcoresletjes gezien met op hun bovenrug masters of hardcore logo getatoeerd
In welke pauperkroeg ben jij dan geweestquote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef renz0r het volgende:
Gisteren ook breezerd hardcoresletjes gezien met op hun bovenrug masters of hardcore logo getatoeerd
de peppermilquote:Op zondag 15 januari 2006 18:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
In welke pauperkroeg ben jij dan geweest
En daar gaat het foutquote:
Gewoon met schuurpapier eraf schuren,dat zal haar leren,de teef!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:15 schreef sr_firewire het volgende:
Zag gisteren tijdens het uitgaan toch iets vreselijks ! Heb er de hele dag van wakker gelegen![]()
Liep zo'n hardcore-br33z3r sl3t voorbij, net op het moment dat ik quasi chillend met mijn arm over de staantafel leunde om met de andere hand mijn zojuist versierde sigaret aan te steken.
Maar goed... ik kijk op naar zo'n redelijk goede ass van een wijfie van een jaar of 18 en wat schetst mijn verbazing. Vlak boven haar bouwvakkers decollete zag je nog een stuk van een uitgewiste henna tattoo![]()
Op dat moment verslikte ik me in mijn rook en was bijna gestikt
Douche je anders eens wat beter smerig wijf !
quote:Op zondag 15 januari 2006 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
En toen pakte je je telefoon, nam een foto van haar en plaatste die foto hier op Fok!
Alcazar, in Puttershoek.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef renz0r het volgende:
Zeker weer zo'n airbrush (ofzoiets) gevalquote:Op zondag 15 januari 2006 18:41 schreef renz0r het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |