Whahaha nee dat lukt niet, valt klepje van afquote:Op zondag 15 januari 2006 18:00 schreef buitenbeentje het volgende:
Cool, een printer als voetenbankje.![]()
Waar eventueel af te halen?
oeps, bedoel natuurlijk in nieuwstaatquote:
omdat jij het bent, 1899,-quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:20 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Hoeveel vraag je voor die iBook?
En dan krijgt hij het buro er gratis bij zeker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef af het volgende:
[..]
oeps, bedoel natuurlijk in nieuwstaat![]()
[..]
omdat jij het bent, 1899,-![]()
jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:01 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
En dan krijgt hij het buro er gratis bij zeker.![]()
denk niet dat ik 45 euro krijg hahahaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef Rio het volgende:
bel de kringloop
tis gewoon hout, ik weet niet hoe je ziet of het gelakt is..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:41 schreef Furia het volgende:
Is het gelakt of makkelijk over te verven?
Als je eroverheen wrijft, voel je dan nerven of is het glad? Krijg je vlekken als je er drinken overheen gooit, of kun je het mooi opvegen?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef af het volgende:
[..]
tis gewoon hout, ik weet niet hoe je ziet of het gelakt is..
glad, je kan vlekken krijgen, heb ik ook maar je kan ze zo opvegen...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef Furia het volgende:
[..]
Als je eroverheen wrijft, voel je dan nerven of is het glad? Krijg je vlekken als je er drinken overheen gooit, of kun je het mooi opvegen?
En wat zijn de afmetingen?
Ik ben bang dat hij hier niet gaat passen, mijn lieftallige wederhelft vind dat het dan te krap wordt. Mocht ik hem nog kunnen overtuigen van het tegendeel dan hoor je het, maar reken er eerst maar niet op.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef af het volgende:
nog geinteresseerd furia?
hmmm.... okequote:Op maandag 23 januari 2006 21:01 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij hier niet gaat passen, mijn lieftallige wederhelft vind dat het dan te krap wordt. Mocht ik hem nog kunnen overtuigen van het tegendeel dan hoor je het, maar reken er eerst maar niet op.
uhm, mssquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:01 schreef Santello het volgende:
kun je 2 maanden wachten?
lol, is goed...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef Santello het volgende:
ik heb me ogen gericht op een videokaart
die vrij duur is
dus me volgende salaris is op
dus de ene erop niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |