abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 januari 2006 @ 19:08:00 #51
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34093732

Gelukkig nieuwjaar enzo.

Say your prayers
pi_34093845
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef Sickie het volgende:

Gelukkig nieuwjaar enzo.

Ik had al schrik dat je gebléven was in die survivaltocht van je!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 januari 2006 @ 19:19:05 #53
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_34094181
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik had al schrik dat je gebléven was in die survivaltocht van je!
Fear not! Ik ben net zwemmersekzeem, net als je denkt dat je er vanaf bent is het weer terug.

Missed me?

Say your prayers
pi_34094514
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:19 schreef Sickie het volgende:

[..]

Fear not! Ik ben net zwemmersekzeem, net als je denkt dat je er vanaf bent is het weer terug.
Fear not! Uiteindelijk verdwijnt die rotexzeem. Bij mij wel tenminste.
quote:
Missed me?
Uiteraard. Rechts etterbakje !
quote:
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34094911
Ik ben maar weer eens aan een 3D-gebouwtje begonnen. Echter, de schaal is te klein, dus kan ik weinig details aanbrengen. Mijn fout. Zou ik zo kunnen verhelpen, maar dat is niet echt nodig.
  zondag 15 januari 2006 @ 19:40:10 #56
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34095165
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Woo-Suk Hwang.
Mijn PC is gaar, ik hoor dat geluid niet.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_34095594
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik ben maar weer eens aan een 3D-gebouwtje begonnen. Echter, de schaal is te klein, dus kan ik weinig details aanbrengen. Mijn fout. Zou ik zo kunnen verhelpen, maar dat is niet echt nodig.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:02:17 #58
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34096109
quote:
Op zondag 15 januari 2006 19:40 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mijn PC is gaar, ik hoor dat geluid niet.
Even systeemherstel gedaan, en nu doet ie het weer.
Wat is het toch mooi om op windows te zeiken, en zo een heel goed systeem terug te krijgen.
pi_34096168
quote:
wat een rare duikplank
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zondag 15 januari 2006 @ 20:04:37 #60
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34096180
quote:

[..]

Woo-Suk Hwang.
We cannot clone humans, but we can shift fingers around and stuff.

Dat zegt ie zo mooi. Ja ik weet dat het moeilijk is met zenuwen maar hij zegt het zo mooi.
pi_34096286
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

wat een rare duikplank
.
pi_34096335
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik geloof dat het niet werkelijk helpt tegen revisionisten, maar ik waardeer het ten zeerste. Ook al helpt het niet tegen de algehele domheid, het zijn toch geen parels voor de zwijnen geworpen, het helpt minder bespraakten (als mij) met het netjes op een rij krijgen van de argumenten en bijbehorende formulering. En mogelijk enkele twijfelaars die zich bijna hadden laten vangen in het redelijk klinkende argument van -in twijfel trekken = wetenschappelijk, en de desinformatie dat 'ontkenning' strafbaar zou zijn.
Dank, dit waardeer ik zeer.

[..]
quote:
Dat was toch meer strafbaar wegens belediging dan wegens aanzetten tot haat?

Ik had er laatst nog een discussie over, waarbij mij ten stelligste te verstaan werd gegeven dat uit het Verbeke-arrest volgt dat holocaust-ontkenning strafbaar is. Ik betwijfel dat, gelukkig vond ik onlangs een post van Multatuli die mijn lezing bevestigd. En (de user) Multatuli sla ik hoog aan.
Hier haal ik even het volledige stuk erbij;

zich mondeling opzettelijk beledigend heeft uitgelaten over een groep mensen, te weten Joden, wegens hun ras, door toen en daar de volgende uitlatingen te doen, welke uitlatingen elk voor zich en/of in onderling verband en/of in hun context beledigend waren:
- "Discriminerend is, dat de Holocaustmythe in stand wordt gehouden door de Joden en dat het Duitse volk ten onrechte wordt beschuldigd. " en
- "De Holocaustmythe betekent een onterechte beschuldiging ten aanzien van het Duitse volk en belediging zolang er geen bewijs is." en
- "Verhalen over vergassingen in de concentratie kampen in de Tweede Wereldoorlog zijn onzin. Uit proeven is gebleken dat er nooit mensen vergast kunnen zijn." en
- "Het Joodse volk is zelf misleid door valse berichten. Door haar geïsoleerde positie is het Joodse volk misleid. De Holocaustmythe sluit Joden op in een geestelijk getto." en
- "Niet de gaskamer was de oorzaak van de vele doden in Bergen Belsen, maar een typhusepidemie. De lijken werden voorgesteld als vergaste Joden." en
- "Het tonen door de KRO van beelden uit concentratiekampen, bergen lijken, is groteske volksverlakkerij." althans uitlatingen van gelijke aard en/of strekking.

Je hebt inderdaad volledig gelijk. Ik weet niet of ik de ene rechtszaak met de andere verward heb of abusievelijk heb aangenomen dat beide wetsartikelen werden aangeroepen bij het indienen van de aanklacht, maar de rechterlijke uitspraak is zonneklaar.

[..]
quote:
Welke genocide?
- Ik heb er nog wat aardig (digitaal) materiaal over, een verslag van Nederlandse parlementariers (geloof ik, uit m'n hoofd), uit 1918 (jaartal weet ik bijna zeker). Interesse? Dan scharrel ik het even op.
Als het niet te veel moeite is, graag. Ik hoef het ook niet bepaald stante pede te hebben.

[..]
quote:
In zekere zin hebben de revisionisten gelijk, het wel of niet erkennen van de holocaust is iets wat deels meer te maken heeft met geloof dan met feitenkennis. Ik denk dat zo'n Ahmehoela, en velen met hem, door geen feit van hun geloof gebracht kunnen worden.
Ik weet niet in hoeverre alle revisionisten het nu menen, en voor hoevelen het gewoon een poging tot politiek gewin is.
Wat ik trouwens ook irritant vind aan zulke discussies; stel, iemand beroept zich op het ''onderzoek'' van Leuchter. Dat is een Canadese koddebeier die zich voor chemicus uitgaf en in dier voege beweerde dat er in Auschwitz nooit iemand vergast was. Dit ''deskundig oordeel'' is gewoon vernietigd door professionele chemici.
Als iemand dan gestraft wordt voor het ontkennen van de Holocaust onder verwijzing naar Leuchter, kan hij wel klagen dat iemand die ontkent dat er in Kolyma honderdduizenden zijn omgebracht niet strafbaar is, maar feit blijft dat hij een ernstige poging tot geschiedvervalsing heeft gedaan. Zolang zulke idioten niet de kop opsteken, heb ik het over het algemeen over heel andere dingen dan de Holocaust. Ik ben wel geinteresseerd in de geschiedenis van mijn eigen tijdvak, maar zeker niet uitsluitend in de Shoah. Als er een ''klimaatdeskundige'' komt beweren dat er in Siberie onmogelijk iemand dood kan vriezen, zou ik dat ook bestrijden.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:12:36 #63
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34096500
Eerste lustrum van wikipedia.
quote:

Op 15 januari 2006 is het 5 jaar geleden dat de eerste Wikipedia, de Engelstalige, gestart is.
pi_34097234
quote:
Woo-Suk Hwang.
Meesterlijk. De reactie van Jon bij het zien van die vinger .
  zondag 15 januari 2006 @ 20:30:38 #65
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34097400
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Meesterlijk. De reactie van Jon bij het zien van die vinger .
Zo mooi he, ook vooral die reactie van wow, we kunnen klonen. Dat is zo cool. We zijn de baas over ons eigen lichaam. En dat was dan nep. En dan die vingers, die er niet uit zien.
En dan nog een opmerking als 'pepers snijden bij de plaatselijke hamburgertent (Wendy's)'
pi_34097489
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:30 schreef Yildiz het volgende:
Zo mooi he, ook vooral die reactie van wow, we kunnen klonen. Dat is zo cool. We zijn de baas over ons eigen lichaam. En dat was dan nep. En dan die vingers, die er niet uit zien.
En dan nog een opmerking als 'pepers snijden bij de plaatselijke hamburgertent (Wendy's)'
Ja te goed .

Het ziet er dan ook totaal niet uit die vinger .
  zondag 15 januari 2006 @ 20:38:30 #67
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34097763
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:32 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja te goed .

Het ziet er dan ook totaal niet uit die vinger .
Jack Spijkerman zou er nog wat van kunnen leren.
pi_34097845
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:38 schreef Yildiz het volgende:
Jack Spijkerman zou er nog wat van kunnen leren.
Ja inderdaad. Jack kan maar beter stoppen dat kan hij ervan leren .
pi_34097928
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Als het niet te veel moeite is, graag. Ik hoef het ook niet bepaald stante pede te hebben.
Ik heb het alweer gevonden:

Marteling der Armeniërs in Turkije
naar berichten van ooggetuigen
Gedrukt bij de erven Loosjes, Haarlem, 1918

Het Nederlansche comité:
Mr. ANT. VAN GIJN, Voorzitter, te ’s-Gravenhage. Oud-Minister van Financiën.
Jhr. Mr. A. F. DE SAVORNIN LOHMAN, ” Minister van Staat, lid van de 2e Kamer der Staten-Generaal.
Mr. R. J. H. PATIJN, ” Lid van de 2e Kamer der Staten-Generaal.
Mejuffrouw E. J. VAN DER Hoop, ” Secretaresse- Penningmeesteresse.
Mejuffrouw L. C. A. VAN EEGHEN, te Amsterdam.
S. P. V AN EEGHEN, ” President van de Kamer van Koophandel.
E. SILLEM, ” Lid van de firma Hope & Co.
Dr. J. C. J. BIERENS DE HAAN, te Rotterdam. Arts . Mr. W. C. MEES, Secretaris Ned. Handels-Hoogeschool. Professor J. DE ZWAAN, te Groningen.
Jhr. Mr. D. R. DE MAREES VAN SWINDEREN, " Rechter in de Arr. Rechtbank.
Mr. J. A. STOOP, te Leeuwarden. Advocaat, lid van de Provinciale Staten.
Mr. G. W. BARON VAN DER FELTZ, te Assen. Lid van de Ie Kamer der Staten-Generaal
Mr. W. BARON DE VOS VAN STEENWIJK, te Wijhe. Lid van de I e Kamer der Staten-Generaal,
Mevrouw van KRETSCHMAR VAN VEEN-VAN DE POLL, te Utrecht.
Mr. C. J. BARON VAN TUYLL VAN SEROOSKERKEN, te Arnhem. Rentmeester van het Kroondomein. Mr. A. F. BARON VAN LYNDEN, te Baarn. Oud-Burgemeester van Utrecht.
Jhr. MI. P. J.J.S. M. VAN DER DOES DE WILLEBOIS, te 's-Hertogenbosch. Lid van de Ie Kamer der Staten-Generaal.
JhI. Mr. CH. RUIJS DE BEERENBROUCK, te Maastricht. Lid van de 2e Kamer der Staten-Generaal.
A. BIERENS DE HAAN, te Haarlem.
Professor Dr. J. PH. VOGEL, te Leiden.
Ds. H. KOFFIJBERG, te Muiderberg. Predikant, Generaal-Agent voor Nederland.

Ik vond het zo'mooie lijst namen, even knippen en plakken. Waar zijn deze namen gebleven?
quote:
[..]
[..]

Ik weet niet in hoeverre alle revisionisten het nu menen, en voor hoevelen het gewoon een poging tot politiek gewin is.
Wat ik trouwens ook irritant vind aan zulke discussies; stel, iemand beroept zich op het ''onderzoek'' van Leuchter. Dat is een Canadese koddebeier die zich voor chemicus uitgaf en in dier voege beweerde dat er in Auschwitz nooit iemand vergast was.
Ik heb een documentaire, ik meen 'dagboek van een neonazi' geheten gezien. Dat toonde voor mij wel aardig aan dat te strikte verboden (niet speciaal wettelijk, meer algemeen geaccepteerd verbod) averechts kan werken. Wat in Auschwitz getoond werd aan mensen als oude gaskamer was nooit gaskamer geweest. Wanneer iemand dit kan aantonen (en dat kon, het kreng wás immers nooit gebruikt) dan voedt de terechte beschuldinging van vervalsing de hele claim van geschiedvervalsing.

Die film gaf nog rellen, wij kregen antifa op bezoek die vertoning wilden verhinderen, omdat iedere vorm van tijd voor neonazi's die nazi's ten goede zou komen. Ik vraag me dan altijd af wat die antifa's in godesnaam voor beeld van mij erop nahouden, als luisteren naar een nazi mij nazi zou maken .

De neonazi in kwestie was ook lekker de lul, die werd in de documentaire opgevoerd als overtuigd nazi, terwijl zich juist ervoor had geleend omdat hij uiteindelijk (lang niet dom) had ingezien dat de claims van de revisionisten veel stelselmatiger de waarheid geweld aandeden dan de gewone historici.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:41:57 #70
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_34097933
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Jack kan maar beter stoppen dat kan hij ervan leren .
Whehe.

Ik ga weer even verder werken.
pi_34098155
Werkse Yildiz .
pi_34098237
pi_34098317
Op dat uitstekende gedeelte moeten vliegtuigen landen?
pi_34098338
quote:
Op zondag 15 januari 2006 20:48 schreef MrX1982 het volgende:
Op dat uitstekende gedeelte moeten vliegtuigen landen?
UFO's, natuurlijk.
  zondag 15 januari 2006 @ 20:49:13 #75
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_34098346
interessant, andere tijden gaat over het Nederlandse aardgas en hoe men er in de jaren 50 mee omging.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')