Moet er nog iemand digi-spul hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij zoekt iemand hier een bruid.
Ja ik heb mijn OV nog een half jaar dan moet ik hem inleverenquote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef sizzler het volgende:
Ja. weet je wel niet hoe duur het OV opeens is!
Echt, reis zoveel mogeleijk heel Nederland door nu het nog gratis kan. Je zal -net als ik- spijt krijgen als je hem moet inleveren.
Dat is inderdaad een veilig principequote:Op maandag 16 januari 2006 12:09 schreef sizzler het volgende:
Ik neuk gewoon niet ouder dan 13. Dan weet je zeker dat ze nog niet omgebouwd zijn.
Mwa, dan wordt er in ieder geval over nagedacht. Te laat misschien, maar als het niet fluctueert denk ik aan een verzuilde samenleving.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:55 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik heb over de hele linie niet zo'n hoge dunk van de Nederlandse kiezer. Als je ziet hoe peilingen fluctureren in de aanloop naar verkiezingen dan snap je waarom.
Strippenkaart.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:13 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe duur een buskaartje is...of waar je die kunt halen. Maar ja, ik pak zelden een bus.
Die dikke buschauffeurs hoeven voor mij niet te strippen hoorquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef RichardQuest het volgende:
Die dikke buschauffeurs hoeven voor mij niet te strippen hoor.
Je hebt het toch niet over abortus he?quote:Ben trouwens flink aan het vloeken in de "OUD-kerk ".
Daarnaast zijn trams levensgevaarlijk. Bij Rotterdam CS was het vroeger vrij gevaarlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:35 schreef RichardQuest het volgende:
Ja, de tram zou ook veel verkeersdrukte geven denk ik. Als je ziet waar die lijnen in Rotterdam en Amsterdam liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |