Citer aan de wilg!!!quote:
Pak van m'n hart.quote:Ze brengen hem zo terug hoor!
En dan ondertussen met je armen steunen op die helling.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:07 schreef LostFormat het volgende:
Man, gaan ze met een kliko een heuvel van wel 50 cm hoog af rijden. Gedurft hoor.
Typen gaat wel nog?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef nietzman het volgende:
Ik ben op het moment uitelkaargeploft van het lachen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef nietzman het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2006 17:11 schreef nietzman het volgende:
Wacko!quote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef nietzman het volgende:
Ah, het is immoreel om jezelf iets aan te doen voor een tv-show, maar als je jonge geitjes pest is alles koek en ei met God.
Megawhack!!!1quote:Jackass betekent zoiets als "gigantische ezel". "Jackass" is ook de naam van het gestoorde programma op MTV met waaghals en mega-whack Johnny Knoxville.
Gossiemikkie! Als die bengels maar niet over de schreef gaan!quote:Kijk nu zelf naar de doldwaze capriolen die deze wacko-Jacko uitvoert op de boerderij. Hij gaat op zoek naar de letterlijke betekenis van de bijbelse term "de echte onvervalste melk".
Gigantische ezel!!!!!quote:Jackass betekent zoiets als "gigantische ezel". "Jackass" is ook de naam van het gestoorde programma op MTV met waaghals en mega-whack Johnny Knoxville.
Drommels!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Renmaestro het volgende:
Eindelijk eens een hip en blits programma dat mij, als christelijke jongere, aanspreekt.
Jammer dat ik niet ben zoals jij. Ik moet perse zuipen, roken, neuken en waarom ?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Renmaestro het volgende:
Eindelijk eens een hip en blits programma dat mij, als christelijke jongere, aanspreekt.
Kan, smaken verschillen.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:12 schreef Tiemie het volgende:
Ik lag helemaal blauw van het lachen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |