weet je dat ik dat al serieus al een aantal keren gedaan hebt. Het ziet er zo stom uit binnenshuisquote:Op zondag 15 januari 2006 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
doe handschoenen aan
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:28 schreef Marble het volgende:
Ff tussen je dijen stoppen.
Zoiets boeit mij nietquote:Op zondag 15 januari 2006 15:32 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je dat ik dat al serieus al een aantal keren gedaan hebt. Het ziet er zo stom uit binnenshuis![]()
Dat heeft er niets mee te makenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef dr.ebola het volgende:
rookt ts?
Bij jou mss niet...bij vele anderen wel. Heb je wel eens infrarood opnames van een roker gezien?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken![]()
Rook zelf ook, en heb nooit kouwe klauwen![]()
Jij die van een niet rokerquote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef dr.ebola het volgende:
[..]
Bij jou mss niet...bij vele anderen wel. Heb je wel eens infrarood opnames van een roker gezien?
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef dr.ebola het volgende:
rookt ts?
Weet je zeker dat dat door het roken kwamquote:Op zondag 15 januari 2006 16:29 schreef haagse_elfje het volgende:
ik weet ook wel waardoor het komt, heb een slechte doorbloeding waardoor mijn handen snel koud worden en paars
of reynaudquote:Op zondag 15 januari 2006 15:34 schreef Flash55 het volgende:
type maar eens in op google ... syndroom van reinout ( of reinoud )
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Als je nou eens een tubgirl actie uitvoerde, maar de stront op je handen liet vallen
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:41 schreef Maikuuul het volgende:
Als je nou eens een tubgirl actie uitvoerde, maar de stront op je handen liet vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |