Jij hebt buikpijn en moet dus warme melk drinken.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:08 schreef tonks het volgende:
Weinig
ik ben het helemaal met Snakey eens. IJs in je whisky is voor homo's en vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:07 schreef YellowLedbetter het volgende:
Aldus Snakey, wat vinden jullie hier van?
En Amerikanen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met Snakey eens. IJs in je whisky is voor homo's en vrouwen.
Martini drink je stirred, not shaken...quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:26 schreef Klinger het volgende:
Een échte man drinkt zijn koffie net als zijn whisky, PUUR
quote:
En wodka is limonade.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik drink meestal wodka redbull, sterke drank vind ik niet echt chille
Jij bent dan ook geen echte man.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik drink meestal wodka redbull, sterke drank vind ik niet echt chille
Precies, ik post toch ook geen piemel in een babestopicquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Dit is het whisky topic, wat doe je nou!!!!!!!!!!
Ja maar dies helemaal neit sterk wat ze geven bij de Metaquote:
Ik zal het even voor je uitleggen:quote:Op zondag 15 januari 2006 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat valt toch zwaar tegen. Het drinkt weg als limonade, maar daar is alles mee gezegd.
LOLquote:Op zondag 15 januari 2006 17:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je uitleggen:
Maikuuul: Ik hou niet van sterke drank
Maikuuul: Ik drink altijd wodka-red bull
Lees dan mijn post nog eens.
coubergh is 20% goldstrike 40% .....nogal een verschil if you ask mequote:Op zondag 15 januari 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Met sterke drank bedoel ik zoiets als coebergh, goldstrike.
Goldstrike zelfs 50quote:Op maandag 16 januari 2006 11:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
coubergh is 20% goldstrike 40% .....nogal een verschil if you ask me
Nee, dat is voor mietjesquote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef UFOtje het volgende:
Lekker, maar mag er niet een beetje ijs bij?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |