Die van Unive.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik zag dat Muzzy wijf laatst ook in een andere reclame zitten. Heel kort maar, maar toch.
Ze zat op een bank. Ik ben helaas vergeten welke reclame.
Ik wist niet dat ze op Harvard ook gebruik maakten van Muzzy.quote:Op zondag 16 juli 2006 10:47 schreef Jugaros het volgende:
Debbie at 3, when she proved to her
parents that there is no such thing as "too
young" for MUZZY.
[afbeelding]
[afbeelding]
Debbie at
Harvard today
[afbeelding]
![]()
Dat is die reclame waarbij alles onderwater loopt toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:55 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ik zag dat Muzzy wijf laatst ook in een andere reclame zitten. Heel kort maar, maar toch.
Ze zat op een bank. Ik ben helaas vergeten welke reclame.
Ja, van een of andere verzekeringsmaatschappij.quote:Op zondag 16 juli 2006 13:47 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Dat is die reclame waarbij alles onderwater loopt toch?
Wat een rotkop heeft ze toch.
lol, ik las vingerenquote:Op zondag 9 april 2006 21:57 schreef Toeps het volgende:
Heb dat rooie mens laatst ontmoet, tijdens het figureren.
Ze gelooft ook helemaal in de Muzzy methode, te erg.
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:51 schreef Sas22 het volgende:
Je kent het wel, je komt om 03.00 uur thuis (of je bent nog thuis) en dan wil je nog even
televisie kijken aan voor je in bed duikt. Nu verwacht ik niet veel spannends te vinden rond dit tijdstip maar afijn...
Dan komt het ... oh ja... het besluipt je niet maar het o zo ongeloofelijk irritant.
De Muzzy reclame. Waar 1 of ander ouwe doos aan een stuk doordreunt over hoe haar kleinkinderen zoooooooo fantastisch Engels leren dank zij die hoerige muzzy.
Niet alleen klink het afgrijselijk wat de kutkoters brabbelen:
Aj em un gurrel
Aj em un boj
Maar ook de tekst die bovengenoemde oude doos afratelt alsof ze alles in 1 adem moet oplezen op straffe van gruwelijk genomen te worden door Bubba is afgrijselijk:
Na het gebrabbel van de kinderen verklaart de doos:
adem in: Zij spreken Engels en nee het zijn geen Engelse maar Nederlandse kinderen! en zij hebben dat allemaal spelenderwijs geleerd dankzij Muzzy! Het unieke taalprogramma ontwikkelt door de BBC, toonaangevend op het gebied van taalcursussen. Peuters en kinderen hebben de opmerkelijke gave een taal veel sneller op de pikken dan volwassenen. adem uit
Om vrolijk af te sluiten met WAN TOE TRIE.![]()
![]()
Dit alles voor maar 200 euro en een kind die overspannen is voor het uberhaupt de pubertijd bereikt.
![]()
Sterf Muzzy!
Dit alles onder het mom van "in deze prestatie gerichte tijd is het handig om een voorsprong te hebben"
Dus: KOOP MUZZY EN word sloeber!!!!
![]()
![]()
![]()
Zo dat lucht op zeg![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze op Harvard ook gebruik maakten van Muzzy.
hentaiquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef anisubs het volgende:
Kutreclame, kutfiguren. Ze kunnen beter Hentai anime aan die kids geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |