Het Hollandse accent zit er duidelijk al jong in. Goed gedaan, rode opoe, met je taalcursussen van de BIE-BIE-SIE.quote:Op maandag 10 april 2006 12:39 schreef AffenStrudel het volgende:
Ook leuk dat als je" I'm a Guruul"kan zeggen dat je meteen engels kan.
Je moet es opletten hoever ze naar de linkerbovenhoek kijkt als ze dat zegt. Volgens mij zit dat groene monster er dan al tot z'n ellenboog in.quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef vbmot het volgende:
Het Hollandse accent zit er duidelijk al jong in. Goed gedaan, rode opoe, met je taalcursussen van de BIE-BIE-SIE.
I CAN SEE....quote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef Okkie_ het volgende:
[afbeelding]
Muzzy![]()
Helemaal dat liedje wat ook in die reclame gezongen wordt...
Dat irritante deuntje zit dan ook nog eens in je hoofd... helemaal als je dan NGC of Discovery op hebt staan en elk kwartier die reclame langskomt ofzo
Jaaaaaaaaaaa, en daar praatte ze ook al zo kut! Nu weet ik waar ik dat wijf van konquote:Op dinsdag 11 april 2006 07:28 schreef MLF het volgende:
die mevrouw Muzzie speelde in Shouf Shouf de serie als huisbazin, toen Mo een kamer ging huren met Samira, hebben ze haar op Rachid afgestuurd
Muzzy must die! (of in geval van Azatthoth: dye!)quote:Op maandag 16 januari 2006 12:01 schreef Azathoth het volgende:
muzzy moet doot
Zelfs ík vind Dora leuk!quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:21 schreef Maisnon het volgende:
Dora Dora is een veel betere serie voor kinderen om engels te leren
Kan, ze is ook de cassière in zo'n melk met smaak product. (Je kent 'm wel, griet komt bij de kassa met leeg pak, kassateef wijst naar druppel aan d'r mondhoek.)quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:34 schreef mrcool het volgende:
Zag ik nou net die teef van Muzzy in een reclame van Unive?
Jaquote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:34 schreef mrcool het volgende:
Zag ik nou net die teef van Muzzy in een reclame van Unive?
Uit de eigenschappen van dat plaatje:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |