Zo'n ambitieus stappenplan hebben de meeste niet. Ik ambieer wel een stappenplan in die richting.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:00 schreef Xebrozius het volgende:
2e stap is toch anaal neuken...D'r nr/msn vragen
!
De 1e stap is gewoon zoenen, opgeilen, maar naar huis nemen of naar haar huis gaan en seks hebben. En als dat een beetje goed is vraag je pas om een telefoon nummer.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:06 schreef Breetai het volgende:
[..]
Zo'n ambitieus stappenplan hebben de meeste niet. Ik ambieer wel een stappenplan in die richting.
Jij snapt het.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
De 1e stap is gewoon zoenen, opgeilen, maar naar huis nemen of naar haar huis gaan en seks hebben. En als dat een beetje goed is vraag je pas om een telefoon nummer.
Visitekaartjesquote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef flappiewappie het volgende:
laat wat visitekaartjes drukken (kost niks) en geef die. als ze geinterreseerd bij krijg je wel reactie+niet zoveel moeite
Neem blanco kaartjes en laat haar d'r numemr op schrijven en vraag nog om wat extra's erbij.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:10 schreef flappiewappie het volgende:
laat wat visitekaartjes drukken (kost niks) en geef die. als ze geinterreseerd bij krijg je wel reactie+niet zoveel moeite
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:32 schreef Breetai het volgende:
Meiden bellen nooooooit. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Het ging idd weer eens om m'n eigen subjectieve waarnemingen.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Meiden bellen jou nooit bedoel je.![]()
Altijd handig het haar laten intoetsen (met haar naamquote:Op zondag 15 januari 2006 16:17 schreef Breetai het volgende:
Of laat haar d'r nummer in jouw telefoon typen. Daarna sms je d'r en hoppa. Nummers uitgewisseld.
Herkenbaar is dit zeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 11:43 schreef paparia het volgende:
[..]
Altijd handig het haar laten intoetsen (met haar naam) Wil nogal weleens namen vergeten op het moment dat ik het nodig heb. En staat zo lullig. Tja we hebben gezoend enzo, maar eeuhm hoe heet je ook al weer???
![]()
En dan de volgende dag een smsje krijgen, en denken :S wie was dat ook al weer. Totdat je eens goed nadenkt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |