abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34081545
Lekkere muziek zeg, ik kende het niet!

www.monza.be

Iemand meer bekend met deze band, of misschien weleens naar een optreden geweest?
  zondag 15 januari 2006 @ 13:46:30 #2
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34081702
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:46 schreef Grobbel het volgende:
Monza: Van God los
Ik zag het, maar dat gaat enkel om de tekst Van God los, en niet over de band zelf, én over hun verder repertoire etcetera. Dus....
  zondag 15 januari 2006 @ 13:56:19 #4
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34081947
Maar er staat wel meer info over de band in het topic, waar je om vroeg.

Maar goed, heb zelf weinig meer van Monza vernomen sinds hun debuut, maar dat komt ook waarschijnlijk omdat ik eigenlijk nooit meer naar Studio Brussel luister. Het gaat in elk geval om de band van Stijn Meurdis, die vroeger in Noordkaap zong. Vond ze bij vlagen wel okay, het ene nummer wat interessanter dan het ander - maar ik heb ze nooit echt zo goed gevonden als eerdergenoemde Noordkaap.
  zondag 15 januari 2006 @ 13:58:38 #5
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_34082023
Oh, en bovendien was die "rel" over de lyrics van Van God Los in dat topic natuurlijk hilarisch.
pi_34083286
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en bovendien was die "rel" over de lyrics van Van God Los in dat topic natuurlijk hilarisch.
Uiteraard!

Van Noordkaap kan ik maar weinig vinden, maar dat zou het betere werk dus zijn?

Hoe dan ook, de Belgen hebben het beter dan wij, ze hebben Gorki, Kommil Foo en Monza. Wij hebben Blof....(ook prima muziek hoor). Even heel offtopic dus, maar zij hebben altijd de betere band gehad, denkend aan Barman (dEUS etc), Novastar (nederlandse tegenhanger is natuurlijk Dyzack). Ik ga er eens een goed topic over beginnen....
pi_34083754
Monza - Grand en Noordkaap - Gigant zijn meesterwerkjes.

Ik wou kijken maar ik ben het dus vergeten. Grmbl. Ik heb Monza dit jaar 4x live gezien. Fijn zo.
pi_34130032
Grand was inderdaad geen slechte plaat. Erg confronterend, daarom soms intens mooi. Maar ook enkele mindere songs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34200685
Live registratie gezien
Opvallend dat er zoveel werk wordt gemaakt van dergelijke registratie bij de Belgische omroep. Ze maken er toch kunstwerkjes van, bijna elk weekend weer.
Vooral de live-versie van 'als techniek faalt' vond ik top
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')