Dat hoeft natuurlijk niet de gevolgtrekking te zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
het blijft heel moeilijk om normaal tegen zo'n idioot als jou te blijven paten.
met die opmerking insuneer je weer dat de joden zichzelf hebben vernietigd, of doelmatig daar op hebben aangesteund, omdat ze dan hoopten dat de geallieerden ze een eigen land zouden geven![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 13:58 schreef zoalshetis het volgende:
als ze zo doorgaan kunnen wij straks miljoenen dode iraniërs in twijfel trekken.
Is dat niet hetzelfde in Europa? Men mag de kernonderwerpen van de holocaust niet ontkennen. Volgens de wet zijn de gaskamers en de 6 miljoen gestorven Joden een feit. Iedereen weet overigens van Iran dat het niet democratisch is, maar van Europa zou je dit soort smiechterige regels toch niet verwachten. Zo zie je maar, ook hier is de vrijheid van meningsuiting maar een schijnvertoning.quote:Op maandag 16 januari 2006 06:30 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Aangezien Iran niemand het land inlaat die de Israëlische nationaliteit heeft of ooit in Israël is geweest hebben de tegenstanders van Holocaust-ontkenning een licht nadeel bij deze o zo eerlijke democratische bijeenkomst.
Dat zeg ik dus absoluut niet. Ik vraag me alleen af waarom ze zoveel energie in het documentatieproces hebben gestoken. Is dit een strategische zet van ze geweest?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:25 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
het blijft heel moeilijk om normaal tegen zo'n idioot als jou te blijven paten.
met die opmerking insuneer je weer dat de joden zichzelf hebben vernietigd, of doelmatig daar op hebben aangesteund, omdat ze dan hoopten dat de geallieerden ze een eigen land zouden geven![]()
En hoe rijm je jouw veronderstelde verbod hiermee:quote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde in Europa? Men mag de kernonderwerpen van de holocaust niet ontkennen. Volgens de wet zijn de gaskamers en de 6 miljoen gestorven Joden een feit. Iedereen weet overigens van Iran dat het niet democratisch is, maar van Europa zou je dit soort smiechterige regels toch niet verwachten. Zo zie je maar, ook hier is de vrijheid van meningsuiting maar een schijnvertoning.
Zijn de politiek-correcte historici die deze bijstellingen hebben gedaan / onderschreven in het gevang gegooid?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:02 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
Overigens hier wat feitjes over gebeurtenissen rondom de holocaust die zijn erkent door politiek-correcte historici:
In tegenstelling tot vroeger worden nu vergassingen uitsluitend in Poolse kampen gesitueerd en niet meer in Duitsland.
-Het aantal omgekomenen in Auschwitz (gedaald met 2,5 miljoen van 4 miljoen naar 1,5 miljoen. (zie ook de Auschwitz-bordjes)
-Van de talloze veronderstelde moordmethoden vielen in de loop der jaren af: electrocuteren, levend koken, ongebluste kalk, levend verbranden, machinaal de hersens inslaan (‘om kogels te sparen’), enz.
- Gruwelverhalen zoals bijvoorbeeld zeep uit jodenvet en lampenkappen van menselijke huid zijn ontmaskerd als pure verzinsels.
-De beruchte massamoord in Katyn, aan de Duitsers toegeschreven maar door de Soviets gepleegd.
enz.
Welke 'ze' bedoel je, BSB? Joden? Historici? Nog een andere 'ze'?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus absoluut niet. Ik vraag me alleen af waarom ze zoveel energie in het documentatieproces hebben gestoken. Is dit een strategische zet van ze geweest?²
omdat ze winst maakte op elke doode jood de ss berekende ook precies wat een jood gemiddeld opbracht aan gouden tanden etc.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus absoluut niet. Ik vraag me alleen af waarom ze zoveel energie in het documentatieproces hebben gestoken. Is dit een strategische zet van ze geweest?²
Wie heeft het over alles? Zwaartekracht is een feit, de holocaust is een feit, evolutie is een feit.quote:Op maandag 16 januari 2006 03:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gelukkig denken echte wetenschappers niet zo simpel. Als ze dat wel deden waren we nooit veel verder gekomen want ja, alles wat we nu weten is een feit tenslotte.![]()
Als historicus-in-opleiding zie ik er totaal geen probleem in dat Iran dit wil organiseren. Waar ik wel problemen zie is in hoeverre dit echt een conferentie wordt waar geen controle wordt uitgeoefend door de staat. Laat voor- en tegenstanders maar lekker debatteren en (controleerbare) feiten aanvoeren en laat de historici daar maar conclusies uit trekken, dat is hun vak tenslotte. Vind niet dat dit meteen veroordeeld moet worden omdat het vanuit Iran komt. Pas als blijkt dat een onpartijdige discussie niet mogelijk is kan je dat doen.
En tja, als de holocaust-ontkenners werkelijk vinden dat ze substantieel bewijs hebben om dat te beweren moeten ze dat maar publiceren. Genoeg historici die daar dan wel weer tegenin gaan.![]()
Omdat ik geen problemen zie in een conferentie over de holocaust?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:26 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
studiejaar is net begonnen, je kunt nu nog switchen van opleiding, ik zou er maar eens goed over nadenken!
Er wordt anders een hoop drukte gemaakt om die Palestijnen. In tegenstelling tot bv. de genocide in Dafur. En zo zijn er wel meer rampen die vrijwel volledig genegeerd worden, of waarover men z'n schouders over ophaalt. Behalve dus dat onbenullige conflictje rond Israel.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
"Sinds de Tweede Wereldoorlog, zijn de Joden behandeld met zijden handschoenen. Zonder Auschwitz, zou er geen Israël zijn"
Door Nathan Goldmann, de Stichter van Israël zoals die van Paris Match wordt geciteerd, 29 December 1979
Zet Schindlers list nog maar een keer op..quote:Op maandag 16 januari 2006 13:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
omdat ze winst maakte op elke doode jood de ss berekende ook precies wat een jood gemiddeld opbracht aan gouden tanden etc.
verder was het ook noodzakelijk voor het regelen van het transport etc.
en het zijn duitsers die doen alles zeer precies
dit is geen grap er zijn duitse documenten waar dat haar fijn wordt beschreven.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:09 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
[..]
Zet Schindlers list nog maar een keer op..![]()
Jaja, een verstandig mens ontkent dat ook helemaal niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:42 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
"Sinds de Tweede Wereldoorlog, zijn de Joden behandeld met zijden handschoenen. Zonder Auschwitz, zou er geen Israël zijn"
Door Nathan Goldmann, de Stichter van Israël zoals die van Paris Match wordt geciteerd, 29 December 1979
Tja, dat hele Midden Oosten is één grote reactionaire ongure berenbende, maar als iedereen zich nu concentreert op Israel valt dat wat minder op.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:22 schreef salutem het volgende:
http://www.nu.nl/news/657(...)ie_uit_Isra%EBl.html
word volgens mij een zeer eenzijdige conferentie.......
kan iemand mij aub inlichten over wat israel in het verleden (heden) deed tegen iran ?
Die Ahme-nog-wat lijkt op die hoofdrolspeler uit "Life goes on"quote:Op maandag 16 januari 2006 14:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Tja, dat hele Midden Oosten is één grote reactionaire ongure berenbende, maar als iedereen zich nu concentreert op Israel valt dat wat minder op.
Die rotte tronie van Ahmehuppeldepup is de onvermijdelijke personificatie van het Midden Oosten:
[afbeelding]
'One Ugly Motherfucker'![]()
Zij niet uiteraard, zij konden niet onder de feiten uitkomen en moesten onder wetenschappelijke druk ermee instemmen dat de revionisten op die punten gelijk hadden. Wel is het zo dat voordat zij hun stem gaven mensen vervolgd konden worden die deze punten aanhaalde. Revisionistische argumenten welke onbewezen verhalen weerspraken waren "fascistisch", "racistisch", "neo-nazistisch" en/of "antisemitisch"en derhalve strafbaar.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:24 schreef sigme het volgende:
Zijn de politiek-correcte historici die deze bijstellingen hebben gedaan / onderschreven in het gevang gegooid?
Nou zit ik niet best in buitenland recht, maar is er in Nederland ooit één persoon die op basis van verondersteld "fascistisch", "racistisch", "neo-nazistisch" en/of "antisemitisch" revisionisme veroordeeld?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
[..]
Zij niet uiteraard, zij konden niet onder de feiten uitkomen en moesten onder wetenschappelijke druk ermee instemmen dat de revionisten op die punten gelijk hadden. Wel is het zo dat voordat zij hun stem gaven mensen vervolgd konden worden die deze punten aanhaalde. Revisionistische argumenten welke onbewezen verhalen weerspraken waren "fascistisch", "racistisch", "neo-nazistisch" en/of "antisemitisch"en derhalve strafbaar.
Mmm, die serie kan ik me niet herinneren. Maar als ik zo wat foto's bekijk van deze viespeuk krijg ik toch sterk de indruk dat deze man geestelijk gehandicapt is. (serieus gemeend). Ik ben wel benieuwd naar zijn medische geschiedenis.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:43 schreef Rasje het volgende:
[..]
Die Ahme-nog-wat lijkt op die hoofdrolspeler uit "Life goes on"
Hopladie, hoplada....![]()
Kun je niet beter in een ander topic sympathie gaan zoeken voor jou Anti-Iran houding?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Mmm, die serie kan ik me niet herinneren. Maar als ik zo wat foto's bekijk van deze viespeuk krijg ik toch sterk de indruk dat deze man geestelijk gehandicapt is. (serieus gemeend). Ik ben wel benieuwd naar zijn medische geschiedenis.
''To our Dear Friends and Faithful Supporters,quote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
[..]
Zij niet uiteraard, zij konden niet onder de feiten uitkomen en moesten onder wetenschappelijke druk ermee instemmen dat de revionisten op die punten gelijk hadden. Wel is het zo dat voordat zij hun stem gaven mensen vervolgd konden worden die deze punten aanhaalde. Revisionistische argumenten welke onbewezen verhalen weerspraken waren "fascistisch", "racistisch", "neo-nazistisch" en/of "antisemitisch"en derhalve strafbaar.
Om de doden te eren natuurlijk. Er zijn miljoenen mensen op gruwelijke wijze vermoord, en jij verbaast je dat er mensen zijn die ze niet allemaal willen vergeten en het documenteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 08:17 schreef BansheeBoy het volgende:
En waarom is dit zo denk je? Is dit voor het trekken van voordeel? Immers: Auswitch gaf ze Israël.²
M'n respect voor het Midden Oosten is inderdaad helemaal vervlogen. Maar verder kunnen ze daar wat mij betreft lekker hun gang gaan, zolang wij er maar geen last van hebben.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
[..]
Kun je niet beter in een ander topic sympathie gaan zoeken voor jou Anti-Iran houding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |