De inhoud is duur, een lege kast zal niet zoveel kosten denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Herkauwer het volgende:
Dude, enig idee wat zo'n flitspaal kost?
Oh, ik dacht dat hij dat ding met inhoud wilde hebben!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De inhoud is duur, een lege kast zal niet zoveel kosten denk ik.
Ik kan er niets bij bedenken. Als 'proef' ergens langs de weg zetten is niet toegestaan. Zo'n ding in je bezit hebben is voorbehouden aan justitie.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef SuperBosch het volgende:
Waarvoor wil je em gebruiken?
Dat is trouwens niet waar. Het in bezit hebben is aan niemand voorbehouden, het in gebruik hebben van de volledige apparatuur wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n ding in je bezit hebben is voorbehouden aan justitie.
[..]
Ze zullen wel gouden deurklinken bij Gatsometer hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
lege kast kost ook al 10.000 dus begin maar met sparen
dat lijkt mij een beetje uit de duim gezogen, het maken van een leeg ijzere omhulsel zal nooit ende te nimmer 10.000 euro kostenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
Dan heb ik Koos van wegmisbruikers verkeerd begrepenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef Gabberhead het volgende:
Dat is trouwens niet waar. Het in bezit hebben is aan niemand voorbehouden, het in gebruik hebben van de volledige apparatuur wel.
Wie?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:58 schreef Brentmeister het volgende:
Jij gaat Jochem Meyer na doen?
Die liegt/verdraait de waarheid wel vakerquote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb ik Koos van wegmisbruikers verkeerd begrepen
Ja dat kan natuurlijk, maar da's niet hetzelfde... En veel meer werkquote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef Mikkie het volgende:
Is 't anders geen idee om zelf een paar stalen platen aan elkaar te lassen en in de juiste kleur te spuiten?
In andere woorden, misschien kun je wel een lege kast in bruikleen krijgen van zo'n bedrijf.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef SuperBosch het volgende:
Als je em gebruikt, hoe lang heb je em dan nodig?
Met zulke vage opmerkingen kan de TS wat!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef Ratt het volgende:
Ik weet denkik wat jou plannetje is![]()
alleen past dat wel?
Ongeveer net zoveel als met deze opmerkingquote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met zulke vage opmerkingen kan de TS wat!
Precies!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:52 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Ongeveer net zoveel als met deze opmerking
Wie ben jij op FS?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:52 schreef ACT-F het volgende:
Ha die Gabberhead!
Probeer het eens bij Dienst Domeinen, daar willen ze wel eens te koop staan als overtollig overheidsobject.
Goeie tip! Eens kijken of die ook een website hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 02:52 schreef ACT-F het volgende:
Ha die Gabberhead!
Probeer het eens bij Dienst Domeinen, daar willen ze wel eens te koop staan als overtollig overheidsobject.
http://domeinen.minfin.nl/quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:52 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Goeie tip! Eens kijken of die ook een website hebben
U is geweldigquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
http://domeinen.minfin.nl/
Alstu![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef Koentje3 het volgende:
ik zal morgenavond is kijken wat ik voor je kan doendie verkeersborden komen me nu ook voort de strot uit
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:58 schreef Brentmeister het volgende:
Jij gaat Jochem Meyer na doen?
Leg dan ff gelijk uit wat het verband is tussen jochem myers (adehade) en de flitskastquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:18 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
![]()
Ow ja en TS, voor Jochem Myjer, zie mijn avatar
Nooit gezien die show?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leg dan ff gelijk uit wat het verband is tussen jochem myers (adehade) en de flitskast?
Herken je welk stukje mijn avatar is? Daarna zegt ie 3 woorden en dat is mijn antwoord...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leg dan ff gelijk uit wat het verband is tussen jochem myers (adehade) en de flitskast?
Flitspalen zijn niet van 'de politie'quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Herken je welk stukje mijn avatar is? Daarna zegt ie 3 woorden en dat is mijn antwoord...![]()
En een flitspaal vinden, kan je niet gewoon een keer langs een politiebureau gaan om te vragen ofzo? Ik weet niet of er een FOKuser is met zo'n ding thuis...
Ik herken het stukje niet nee, maar ik bedoel dus, hoe moet TS begrijpen wat het verband is tussen JM en een flitskast?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:30 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Herken je welk stukje mijn avatar is? Daarna zegt ie 3 woorden en dat is mijn antwoord...![]()
En een flitspaal vinden, kan je niet gewoon een keer langs een politiebureau gaan om te vragen ofzo? Ik weet niet of er een FOKuser is met zo'n ding thuis...
Thnx mate! Overigens kijkt Jochem in de voorstelling zo als hij het heeft over zijn buren die praten of ze kinderen willen hebben. Antwoord buurman:quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik herken het stukje niet nee, maar ik bedoel dus, hoe moet TS begrijpen wat het verband is tussen JM en een flitskast?
En langs pliesieburo gaan en daar vragen of ze een flitskast hebben lachen ze je uit of arresteren ze je gelijk.
Maaruh, ik tik het zo wel ff uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
Jochem Myjer heeft ook echt ADHD.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:01 schreef SolidasRock het volgende:
Goed, Jochem Myers heeft een show gegeven een keer (dat adehade heet) en er stond dus een flitspaal op het podium, de hele show door gedraagt Jochem Myers zich alsof hij ADHD heeft, en zo en nu dan als hij heel snel praat wordt ie geflitst door die paal. Aan de einde van de show laat hij de flitspaal kortsluiten.
Erg leuke show, en hier moest ik ook aan denken doen ik je topic las.
Vooral de eerste keer is het wel leuk, hij ratelt de hele tijd door, dan ratelt ie nog iets meer.. *flits* "Kut ik ga te snel.."quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:01 schreef SolidasRock het volgende:
Goed, Jochem Myers heeft een show gegeven een keer (dat adehade heet) en er stond dus een flitspaal op het podium, de hele show door gedraagt Jochem Myers zich alsof hij ADHD heeft, en zo en nu dan als hij heel snel praat wordt ie geflitst door die paal. Aan de einde van de show laat hij de flitspaal kortsluiten.
Erg leuke show, en hier moest ik ook aan denken doen ik je topic las.
Kijk, dus DAT ben je van plan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:10 schreef Gabberhead het volgende:
Als jij een paar weken bij mij in de voortuin komt staan met je hoofd los in je hand, heb ik daar best een beloning voor over hoor
Toch niet helemaalquote:De week daarna vroeg ik aan mijn baas of ik zon afgebrande flitspaal mee naar huis mocht nemen. Helaas mocht dat niet, omdat men die dingen niet uitdeelt aan derden.
Die dacht er aan te komen,maar dat feest ging ff niet door,die is hem nou zelf aan het maken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef Rev- het volgende:
op GOt zit iemand die eraan kan komen
check http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1105567
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |