De inhoud is duur, een lege kast zal niet zoveel kosten denk ik.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Herkauwer het volgende:
Dude, enig idee wat zo'n flitspaal kost?
Oh, ik dacht dat hij dat ding met inhoud wilde hebben!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De inhoud is duur, een lege kast zal niet zoveel kosten denk ik.
Ik kan er niets bij bedenken. Als 'proef' ergens langs de weg zetten is niet toegestaan. Zo'n ding in je bezit hebben is voorbehouden aan justitie.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:35 schreef SuperBosch het volgende:
Waarvoor wil je em gebruiken?
Dat is trouwens niet waar. Het in bezit hebben is aan niemand voorbehouden, het in gebruik hebben van de volledige apparatuur wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n ding in je bezit hebben is voorbehouden aan justitie.
[..]
Ze zullen wel gouden deurklinken bij Gatsometer hebbenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
lege kast kost ook al 10.000 dus begin maar met sparen
dat lijkt mij een beetje uit de duim gezogen, het maken van een leeg ijzere omhulsel zal nooit ende te nimmer 10.000 euro kostenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:05 schreef Magneet het volgende:
Dan heb ik Koos van wegmisbruikers verkeerd begrepenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef Gabberhead het volgende:
Dat is trouwens niet waar. Het in bezit hebben is aan niemand voorbehouden, het in gebruik hebben van de volledige apparatuur wel.
Wie?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:58 schreef Brentmeister het volgende:
Jij gaat Jochem Meyer na doen?
Die liegt/verdraait de waarheid wel vakerquote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb ik Koos van wegmisbruikers verkeerd begrepen
Ja dat kan natuurlijk, maar da's niet hetzelfde... En veel meer werkquote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef Mikkie het volgende:
Is 't anders geen idee om zelf een paar stalen platen aan elkaar te lassen en in de juiste kleur te spuiten?
In andere woorden, misschien kun je wel een lege kast in bruikleen krijgen van zo'n bedrijf.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:21 schreef SuperBosch het volgende:
Als je em gebruikt, hoe lang heb je em dan nodig?
Met zulke vage opmerkingen kan de TS wat!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:54 schreef Ratt het volgende:
Ik weet denkik wat jou plannetje is![]()
alleen past dat wel?
Ongeveer net zoveel als met deze opmerkingquote:Op zondag 15 januari 2006 17:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Met zulke vage opmerkingen kan de TS wat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |