euh.. dan kijk je gewoon nietquote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een overgewaardeerde kut'sport' is dat zeg.
En iedereen heeft t erover
"2 nederlanders in de finale man"
BOEIEND
KUTSPORT
Tsja. Dat heb ik nou met voetbal.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
BOEIEND
KUTSPORT
goed zoquote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef kikoooooo het volgende:
Dat doe ik ook niet
En schaatsen....quote:Op zondag 15 januari 2006 13:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Tsja. Dat heb ik nou met voetbal.
waarom is het volgens jou geen sport danquote:Op zondag 15 januari 2006 13:18 schreef Zwansen het volgende:
Het is geen sport en het is niet overgewaardeerd. Slecht 1 week per jaar praat men er zoveel over. Na vandaag gaan de dartborden weer op zolder. Naar die andere Mickey-Mouse toernooien kijkt toch geen hond.
Sport is een lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn, resp. bevorderd worden en waarvoor bepaalde regels gelden.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom is het volgens jou geen sport dan![]()
Daar is helemaal geen uitleg voor nodig.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom is het volgens jou geen sport dan![]()
Daar beschrijf je perfect een behendigheidssport. Over de benodigde conditie valt te twisten.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Sport is een lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn, resp. bevorderd worden en waarvoor bepaalde regels gelden.
conditie en vaardigheid zijn nodig voor darts.. er gelden regels en er is een wedstrijdelement...quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Sport is een lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn, resp. bevorderd worden en waarvoor bepaalde regels gelden.
ow.. sorry.. ik wist niet dat jij degene bent die zoiets beslist....quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Daar is helemaal geen uitleg voor nodig.
Darten is geen sport [punt]
Maar die doen tenminste nog iets.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
conditie en vaardigheid zijn nodig voor darts.. er gelden regels en er is een wedstrijdelement...
(en voor mensen nu beginnen over hoe dik darters zijn enzo... kijk eens naar een sumo-worstelaar... die zien over het algemeen ook niet echt afgetraind uit)
Darten is een bezigheid.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:09 schreef kikoooooo het volgende:
BOEIEND
KUTSPORT
Ik vergeef jequote:Op zondag 15 januari 2006 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
ow.. sorry.. ik wist niet dat jij degene bent die zoiets beslist....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |