Lijkt maar een heel klein beetje op The Smiths.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef keeden het volgende:
The boyfriends zijn het voorprogramma van Morrissey.
Nog nooit van gehoord.
Net wel even geluisterd
http://www.myspace.com/myboyfriendsback
Ik denk alleen dat als ze spelen je denkt GA WEG
Ga je dan ook op het podium klimmen en Morrissey kussen en knuffelen??quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ideaal dus, want saaie voorprogramma's zijn een geweldige manier om je zo ver mogelijk naar voren te worstelen, zodat je bij het echte werk helemaal vooraan staat.
Shit, nu verklap ik mijn eigen tip
Daar heb ik nog niet echt over nagedacht.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:31 schreef keeden het volgende:
[..]
Ga je dan ook op het podium klimmen en Morrissey kussen en knuffelen??
Ik wel namelijk!!![]()
Jaaa het zijn bijna altijd mannen tijdens concerten die dat doen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet echt over nagedacht.
Bovendien ben ik een vrouw... zou hij daar wel van gediend zijn?
Hij is toch een zelfbenoemd a-sexueel?!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:11 schreef keeden het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Morrissey wat dat betreft onderscheid maakt tussen man of vrouw
Ha ha, dat is zooooo lang gelden:quote:Hij is toch een zelfbenoemd a-sexueel?!![]()
Treden The Smiths eindelijk weer eens gezamenlijk op ja?quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:36 schreef Burdie het volgende:
Nog maar een paar nachtjes voor het concert!
Morrissey bedoel ik, schatquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Treden The Smiths eindelijk weer eens gezamenlijk op ja?
Wow, daar moet ik bij zijn.![]()
Wat een mooie vondst toch eigenlijk, hè...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Treden The Smiths eindelijk weer eens gezamenlijk op ja?
Wow, daar moet ik bij zijn.![]()
Ja... vriend van me die mee zou gaan belde net op dat ie ziek op bed ligt.quote:
Yup, van begin tot eind, jij ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |