Heb ik gelezen, geweldig boek was dat.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:17 schreef Xlarge het volgende:
er is wel eens een boek over geschreven door twee amerikanen ,
http://www.theundutchables.com/reviews.html
da's nogal makkelijk vast te stellen natuurlijk, in een provincie waar de mensen nauwelijks van koeien te onderscheiden zijn!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef mazaru het volgende:
In an area of the Netherlands called Friesland, there are as many cows as people.
Nooit in een supergrote Super Marche geweest in Frankrijk? Of Engeland? Of Amerika? Je hebt daar stapels tassen aan het eind van de band liggen, gratis. In Nederland moet je ervoor dokken dus wij nemen ze wel mee van huis.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef mazaru het volgende:
People in Holland eat raw herring with onions on top.
[afbeelding]
Dutch people take their own bags to the supermarket to pack their groceries in.
Wat er nou eigenlijk vreemd is aan dat laatste snap ik niet.
papieren zakkenquote:Op zondag 15 januari 2006 15:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Nooit in een supergrote Super Marche geweest in Frankrijk? Of Engeland? Of Amerika? Je hebt daar stapels tassen aan het eind van de band liggen, gratis. In Nederland moet je ervoor dokken dus wij nemen ze wel mee van huis.
hagelslag..quote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef Koewam het volgende:
Many Dutch people spread chocolate on their bread for breakfast.
Chocopasta e.d.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef Koewam het volgende:
In veel landen krijg je bij de supermarkt gratis tasjes. Veel mensen gebruiken die.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:14 schreef mazaru het volgende:
Wat er nou eigenlijk vreemd is aan dat laatste snap ik niet.
Net als hagelslag op brood, in het buitenland wordt dat uitsluitend (?) gebruikt voor op de taart en andere zoete waren zoals donuts. Het is ook een stuk duurder heb ik gehoord omdat het toch vrij speciaal is... Terwijl het hier gewoon is.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:21 schreef Koewam het volgende:
Of de nederlanders zijn millieu-bewust, en willen de afvalberg niet groter maken dan die al isquote:Op zondag 15 januari 2006 15:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Nooit in een supergrote Super Marche geweest in Frankrijk? Of Engeland? Of Amerika? Je hebt daar stapels tassen aan het eind van de band liggen, gratis. In Nederland moet je ervoor dokken dus wij nemen ze wel mee van huis.
Papier wordt gerycycledquote:Op zondag 15 januari 2006 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of de nederlanders zijn millieu-bewust, en willen de afvalberg niet groter maken dan die al is![]()
Maar bij ons zijn er geen papieren zakken, maar plastic tasjesquote:
Daarom neemt iedereen ook plastic zakken mee.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar bij ons zijn er geen papieren zakken, maar plastic tasjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |