quote:Op zondag 15 januari 2006 10:59 schreef Dirktator het volgende:
"hebt".
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:59 schreef Dirktator het volgende:
"hebt".
Dan vraag ik me af wat voor werk je doet?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:45 schreef The_Mavericks het volgende:
ik werd vanacht gebeld, ik daar komen, maar ik kon niets doen, toch weer 350 euro verdient
ik werk bij shell:quote:Op zondag 15 januari 2006 12:00 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat voor werk je doet?
moest je slikken of niet ?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
whehehe, net 5 minuten gewerkt... 15 euro verdiend...
Succes honchoquote:Op zondag 15 januari 2006 12:32 schreef Poncho het volgende:
Ik moet over 3 kwartier weg om te werken. De zin om te werken is vandaag ook ver te zoeken, maar soit.
Dankewel stinks. Ik zal aan je denken.quote:
niet waarquote:Op zondag 15 januari 2006 11:45 schreef The_Mavericks het volgende:
ik werd vanacht gebeld, ik daar komen, maar ik kon niets doen, toch weer 350 euro verdient
Dan zou ik toch echt kiezen voor 3 dagen weekend, maar ja ... wie ben ikquote:Op zondag 15 januari 2006 16:04 schreef JaJoah het volgende:
Muahaha, ik heb voor de rest van het jaar een 4-daagse werkweek. Lekker op woendag vrij voortaan
2 dagen werken - 1 dag vrij - 2 dagen werken - 2 dagen vrij
Lijkt me niet zoveel minder dan een baan waarbij je op zondag moet werken.quote:
Ik doe mee met een malaria onderzoek, krijg ik veel geld voor, af en toe heb ik check ups... omgerekend dus iets van 15¤ ofzo per keer...quote:
ah ok dus alleen wat spuitwerk :-), maar goed, serieus, relaxed zon jobje op je zondag. Interessant.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik doe mee met een malaria onderzoek, krijg ik veel geld voor, af en toe heb ik check ups... omgerekend dus iets van 15¤ ofzo per keer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |