Sorry maar verheyen zei zelf ook dat het neit ging hij ging voor de winst.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vermoed gewoon dat laatste maar de heren commentatoren hebben al geconcludeerd dat Verheijen er ineens niks meer van kan
Deze bron is ook wel makkelijkquote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef ultra_ivo het volgende:
En we hebben een klassement (van de KNSB-site geplukt)
Oh, maar dat kan natuurlijk. Maar het commentaar was echt op een toontje alsof Verheijen het hele seizoen nog niks gepresteerd heeft. Dat irriteert me mateloos... en volgende maand zitten ze weer te hosanna'en als ie Olympisch kampioen wordtquote:Op zondag 15 januari 2006 14:57 schreef maril het volgende:
[..]
Sorry maar verheyen zei zelf ook dat het neit ging hij ging voor de winst.
Ik hoorde dat ze gewoon hebben doorgetraind dus dan is nu pieken wel lastig natuurlijk... ik reken gewoon op Carl volgende maandquote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef Norrage het volgende:
Ja. Dat is dus wat ik net vroeg, wilde weten of er al een interview was geweest met hem...Dan baart dit toch wel een beetje zorgen voor de olympische spelen...Verheijen is niet altijd de beste "pieker" geweest...maar goed..We hebben Kramer nog
Die doet eigenlijk alleen de sprintafstanden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:24 schreef Remzz het volgende:
Herbert is wel oke, Hersman niet die zegt allemaal van die standaard dingen. Hij zit ernaast om deskundig te zijn en over eigen ervaringen te vertellen.... dat doet ie niet.
En waar is Frans Snoeks? Waarom is hij niet mee naar Hamar?
Vervang dat maar door het gegeil op alle Noren. Volgens mij heeft Herbert een Noors paspoortquote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef MiLalaa het volgende:
Dat gegeil op die Haugli begint me de keel uit te hangen
'quote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna Herbert, zo zeg je keigaaf dus níet op z'n Brabants.
idd, wat een prutserquote:Op zondag 15 januari 2006 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
Bijna Herbert, zo zeg je keigaaf dus níet op z'n Brabants.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |