En die is natuurlijk legaal?quote:
Ophalen heeft de voorkeur,ik woon in amsterdamquote:Op zondag 15 januari 2006 10:19 schreef savale het volgende:
ik bied je 100 inclusief (misschien kan ik m ook ophalen als je toch in Amsterdam woont..)
okee mocht er niemand overheen bieden is ophalen op centraal of amstelstation oid vast wel mogelijk denk?quote:Op zondag 15 januari 2006 10:22 schreef janB44 het volgende:
[..]
Ophalen heeft de voorkeur,ik woon in amsterdam
Bod genoteerd
Gateway wordt niet meer geleverd toch in Nederland ?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:23 schreef janB44 het volgende:
Te koop een leuke laptop,merk is Gateway type Solo 2550
Pentium 450 Mhz
HDD 6Gb
Int. geheugen 160Mb
CD-romspeler
Floppy drive
Accu defect,werkt goed met de losse adapter
Windows XP geinst.
Prijs 140 euro
foto via mail
Nou kijk jij bent verkoper, lijkt me een verkeerde zaak dat ik jouw advertentie moet completeren, vind je nietquote:Op zondag 15 januari 2006 12:29 schreef janB44 het volgende:
Ik weet niet wat een nieuwe accu kost,even zoeken op google misschien
lijkt mij geen overbodige luxe om t type nummer / merk van de defecte accu ( mits die nog aanwezig is ) te posten dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:04 schreef janB44 het volgende:
Ik verkoop hem met defecte accu,als je een nieuwe accu wilt moet je daar zelf voor zorgen
kolere zeg, anders gebruik je zelf google ff.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt mij geen overbodige luxe om t type nummer / merk van de defecte accu ( mits die nog aanwezig is ) te posten dan?
gateway rechargeable Li-ion batteryquote:Op zondag 15 januari 2006 13:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
lijkt mij geen overbodige luxe om t type nummer / merk van de defecte accu ( mits die nog aanwezig is ) te posten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |