quote:Op zondag 15 januari 2006 09:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en shell pernis is er pas gekomen toen jij er al woonde zeker?
ja....quote:Op zondag 15 januari 2006 09:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en shell pernis is er pas gekomen toen jij er al woonde zeker?
pff. blijft er over doorgaan he, echt een kemphaan jij he??quote:Op zondag 15 januari 2006 09:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dus jij komt uit de tijd dat ze poep nog met lange oe schreven?
wtf is de lange oequote:Op zondag 15 januari 2006 09:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
poooeeeeepquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 09:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en jij bent een idioot, shell heeft maar 1 procent winst op een liter benzine.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef JohanV. het volgende:
Shell is een kutbedrijf welke de prijzen te hoog houdt.![]()
Right. Moest jij niet een auto voor je vriendin uitzoeken en dat hier vragen omdat je na 6 jaar nog niet weet wat haar smaak is?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
en jij bent een idioot, shell heeft maar 1 procent winst op een liter benzine.
dan moet je bij je grote vrienden in den haag zijn.... niet bij de shellquote:Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef JohanV. het volgende:
Shell is een kutbedrijf welke de prijzen te hoog houdt.![]()
Ja ja, en de prijsveranderingen die Shell direct maar weer doorvoert.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dan moet je bij je grote vrienden in den haag zijn.... niet bij de shell
70% ofzo zijn belastingen en accijns....
Sinds wanneer kan stoom branden?quote:Op zondag 15 januari 2006 09:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat moet trouwens een flinke vlam zijn geweest!
tuurlijk, tanks, oorlogs schepen, jagers, en dergelijke die werken zeker op water?quote:En Shell is een van de best preseterende bedrijven van 2005 geweest. Dus lul niet over geld
probeer maar nou niet,quote:Op zondag 15 januari 2006 12:27 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Right. Moest jij niet een auto voor je vriendin uitzoeken en dat hier vragen omdat je na 6 jaar nog niet weet wat haar smaak is?
Over idioten gesproken.![]()
Lul dan niet over je 1 ct per liter. Lees de jaarverslagen maar eens goed na.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:01 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
tuurlijk, tanks, oorlogs schepen, jagers, en dergelijke die werken zeker op water?
zolang er oorlog is zal shell goed presteren.
dus doe niet alsof je er wat van af weet![]()
Lag je vriendin met haar rug naar je toe?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:50 schreef Omerta62 het volgende:
Ik heb wel een soort gelijk geluid gehoord maar dat kwam niet van de Shell....
shell verdient niets met tank stations.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:03 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Lul dan niet over je 1 ct per liter. Lees de jaarverslagen maar eens goed na.
way je nu zegt heeft niets te maken met wat ik zei. Ik heb geenzins aangegeven wat meer rendabel zou zijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
shell verdient niets met tank stations.
tuurlijk denken mensen dat, enigste wat je ziet zijn tank stations en gele witte tank auto's die op de snelweg rijden op weg naar een tank station.
maar als je wat meer kennis hebt weet je dat die vliegtuigen die elk minuut opstijgen en andere voertuigen zoals tanks en schepen meer rendament hebben.![]()
waarom begon je stukje terug dan over mijn topic in een ander forum?quote:Op zondag 15 januari 2006 13:32 schreef JohanV. het volgende:
[..]
way je nu zegt heeft niets te maken met wat ik zei. Ik heb geenzins aangegeven wat meer rendabel zou zijn.
Omdat je mij een idioot noemde, en geheel ontopic motiveerde ik zelfs waarom ik jou een idioot vond.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:37 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
waarom begon je stukje terug dan over mijn topic in een ander forum?
ga maar eerst een goede reden bedenken waarom je shell een kut bedrijf vindt![]()
de prijzen bestaan zowat 89% van de staat, dus dat kun je shell niet verwijtenquote:prijzen
Dat de staat best wat minder accijzen zou kunnen heffen op brandstoffen ben ik met je eens.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:42 schreef The_Mavericks het volgende:
[..]
de prijzen bestaan zowat 89% van de staat, dus dat kun je shell niet verwijten
joh, meestal vraag ik om uitzend mensen omdat ik simpel somig werk niet wil doe omdat ik dan teveel kost, ik heb ervoor gekozen om niet gebelt te worden, als ik dan toch wordt gebeld dan krijg ik een toeslag/vergoeding.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dat de staat best wat minder accijzen zou kunnen heffen op brandstoffen ben ik met je eens.
Maar doe nu niet of Shell geen reet verdiend, per slot van rekening schijnen ze jou ook gewoon 350,- te kunnen betalen voor 2 uurtjes niks doen.
Maffe nachten daar, maffe nachten.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:39 schreef t0y het volgende:
Ik had er ook last van, maar eigenlijk vond ik het vet. Opeens hoorden we een hard geluid, we dachten eerst dat er een vliegtuig neerstortte ofzo, dus wij naar buiten. Was het geluid kankerhard. Wij blij, beetje sensatie. Lopen we naar Vlaardingen Centrum, zien we zo'n pijp met een vlam eruit, wij denken dat is het, gingen we nog verder lopen bleef het geluid hetzelfde en kwamen we tot de conclusie dat het nog heel ver weg moest zijn.
Toen gingen we maar weer naar huis, want we hadden immers al 2,5 uur lang zitten lopen
Rond 4 uur was het wel weg en vanmorgen las ik op de FP wat het was, al onze theorieren sloegen dus nergens op, maarja, drank he
You get the pointquote:
Hulie, vraag & aanbod. Marktwerking. Scheer je weg naar China ofzo, gij vuile rode schurk.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:30 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ja ja, en de prijsveranderingen die Shell direct maar weer doorvoert.
En Shell is een van de best preseterende bedrijven van 2005 geweest. Dus lul niet over geld.
van wat ze aan het fakkelen zijn kun je meestal een jaar op vakantie, soms wel langer.quote:had er ook last van, maar eigenlijk vond ik het vet. Opeens hoorden we een hard geluid, we dachten eerst dat er een vliegtuig neerstortte ofzo, dus wij naar buiten. Was het geluid kankerhard. Wij blij, beetje sensatie. Lopen we naar Vlaardingen Centrum, zien we zo'n pijp met een vlam eruit, wij denken dat is het, gingen we nog verder lopen bleef het geluid hetzelfde en kwamen we tot de conclusie dat het nog heel ver weg moest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |