abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34075852
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:47 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

kaas en seksualiteit: beide een kwestie van smaak, of niet?

De mensen met problemen in hun jeugd die jij beschrijft zijn volgens mij kinderverkrachters die in het nieuws komen. Er is een heel groot verschil tussen een pedofiel die op kinderen valt, daar al dan niet voor uitkomt, maar zich netjes aan de regels houdt en kinderen niet aanraakt, en de pedofiel die sex met kinderen heeft, al dan niet onder dwang.
Je kan een kinderverkrachter niet over een kam scheren met de pedofielen die wél hun hele leven lang worstelen en het weten te onderdrukken.
zolang ze er niets mee doen heb ik er geen problemen mee.. zelde als homo's zolang ze verder van me afblijven heb ik er geen problemen mee.....
maar toch als mijn buurman pedo zou zijn en er vooruitkomen tegen mij maar er verder niets mee zou doen.... dan zou ik hem niet laten oppassen op mijn kinderen.
pi_34075854
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:44 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Kunnen ze daar wat aan doen dan?
Nee, maar dat vind ik ook niet erg. Zoals ik al schreef kunnen ze daar niets aan doen. Wat ze echter wel kunnen doen, is zichzelf in de hand houden. Ik vind het best dat ze zich aangetrokken voelen tot kinderen zolang ze het maar bij "verlangen naar" houden en er niets mee doen. Sla desnoods de hand aan jezelf met behulp van foto's of zo, maar laat het daar bij. Dan vind ik het best.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 15 januari 2006 @ 05:50:53 #28
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34075856
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:47 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

heb je zelf kinderen!? en stel dat je ze hebt.... en je dochter van 8 wil het lichaam van je buurman verkennen!? of je buurman vergrijpt zich aan je dochter van 8?
Nee, ík zou het niet accepteren als mijne eventuele dochter het lichaam van de buurman wil verkennen. Maar misschien denkt hij er wel anders over en ziet hij het als een onschuldig iets. Dat is een verschil van mening waar ik ten eerste meer authoriteit zou hebben omdat ik als vader haar dat kan verbieden (en uit zou leggen waarom ik het haar verbied), en ik desnoods de politie erbij zou halen als betreffende buurman aandrong.
Als hij haar zou verkrachten zou ik pissen op zijn graf. Maar dat is hier niet aan de orde.
Afgezien van of hij er wat aan kan doen of hij wel of niet mijn dochter verkracht, hij kan er niks aan doen dat hij gevoelens voor haar heeft. Dát is waar ik het over heb met smaak/voorkeur en dat je dat niet kan 'verhelpen'.
Miljaar wat een kutkloon!
In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
  zondag 15 januari 2006 @ 05:52:45 #29
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34075861
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:49 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

zolang ze er niets mee doen heb ik er geen problemen mee.. zelde als homo's zolang ze verder van me afblijven heb ik er geen problemen mee.....
maar toch als mijn buurman pedo zou zijn en er vooruitkomen tegen mij maar er verder niets mee zou doen.... dan zou ik hem niet laten oppassen op mijn kinderen.
dat eerste gedeelte: ik ben blij om dat te horen. Er zit nog rede en verstand in je
dat tweede kan ik me heel goed voorstellen, en ik denk dat ik (ookal loop ik hier enorme betogen af te steken) precies het zelfde zou hebben.

Maar wat als je beste vriend, die je al 30 jaar kent en vertrouwt, vertelt dat hij altijd al op kinderen heeft gevallen? Het is tot dan toe altijd goed gegaan, en hij heeft je zelfs in vertrouwen genomen. Zou je hem dan ook de rug toe keren?
In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
pi_34075862
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:50 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Nee, ík zou het niet accepteren als mijne eventuele dochter het lichaam van de buurman wil verkennen. Maar misschien denkt hij er wel anders over en ziet hij het als een onschuldig iets. Dat is een verschil van mening waar ik ten eerste meer authoriteit zou hebben omdat ik als vader haar dat kan verbieden (en uit zou leggen waarom ik het haar verbied), en ik desnoods de politie erbij zou halen als betreffende buurman aandrong.
Als hij haar zou verkrachten zou ik pissen op zijn graf. Maar dat is hier niet aan de orde.
Afgezien van of hij er wat aan kan doen of hij wel of niet mijn dochter verkracht, hij kan er niks aan doen dat hij gevoelens voor haar heeft. Dát is waar ik het over heb met smaak/voorkeur en dat je dat niet kan 'verhelpen'.
denken we gelukkig wel hetzelde in grote lijnen
en ovder dat het een voorkeur is, sorry... dan zou ik me er eerst in moeten verdiepen, ik denk dat het eerder voortkomt uit iets heftigs wat ze meegemaakt hebben. of dat ze iets tekort zijn gekomen in hun jeugd.
  zondag 15 januari 2006 @ 05:54:17 #31
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34075866
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:53 schreef pacandor_ het volgende:

en ovder dat het een voorkeur is, sorry... dan zou ik me er eerst in moeten verdiepen, ik denk dat het eerder voortkomt uit iets heftigs wat ze meegemaakt hebben. of dat ze iets tekort zijn gekomen in hun jeugd.
Ik denk dat jij twee dingen door elkaar haalt, namelijk het vallen op kinderen en het misbruiken van kinderen.
Ik ben echter ook geen deskundige dus ik kan ook niet met stelligheid zeggen dat ik gelijk heb hoor Het is alleen hoe ik denk dat het werkt.
pi_34075870
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:52 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

dat eerste gedeelte: ik ben blij om dat te horen. Er zit nog rede en verstand in je
dat tweede kan ik me heel goed voorstellen, en ik denk dat ik (ookal loop ik hier enorme betogen af te steken) precies het zelfde zou hebben.

Maar wat als je beste vriend, die je al 30 jaar kent en vertrouwt, vertelt dat hij altijd al op kinderen heeft gevallen? Het is tot dan toe altijd goed gegaan, en hij heeft je zelfs in vertrouwen genomen. Zou je hem dan ook de rug toe keren?
stel nou dat het niet hypotetisch zou zijn.... (sorry blijf hans teeuwen leuk vinden)
maar pfff lastigge vraag zoals ik er nu tegen kijk zou ik een heel erg heftig(diep) gesprek aangaan.
maar denk eerder dat je zoiets moet meemaken wil je daar echt over kunnen oordelen....
en jijzelf?!?!!?
  zondag 15 januari 2006 @ 05:59:27 #33
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34075877
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:55 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

stel nou dat het niet hypotetisch zou zijn.... (sorry blijf hans teeuwen leuk vinden)
maar pfff lastigge vraag zoals ik er nu tegen kijk zou ik een heel erg heftig(diep) gesprek aangaan.
maar denk eerder dat je zoiets moet meemaken wil je daar echt over kunnen oordelen....
en jijzelf?!?!!?
Ja, ik denk dat het dan heel anders is als je het echt meemaakt dan wanneer je een hypothetisch veronderstelde aanname bespreekt. Ik denk ook dat ik diegene graag eens goed zou willen spreken, maar op een vriendelijke en openstaande manier. Toch denk ik dat als ik diegene goed ken en altijd heb vertrouwd, en weinig zal veranderen. Het is tenslotte altijd goed gegaan en er is geen aanleiding om te denken dat dat nu zal veranderen.
Maar ja, ik zou het ook wel eng vinden misschien. Kan ik nu niet zeggen.
  zondag 15 januari 2006 @ 06:01:55 #34
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34075881
Hoe dan ook, nu is het tijd om over minderjarige jongetjes te dromen.
Het was weer een interessante discussie

pi_34075887
quote:
Op zondag 15 januari 2006 05:59 schreef mOBSCENE het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat het dan heel anders is als je het echt meemaakt dan wanneer je een hypothetisch veronderstelde aanname bespreekt. Ik denk ook dat ik diegene graag eens goed zou willen spreken, maar op een vriendelijke en openstaande manier. Toch denk ik dat als ik diegene goed ken en altijd heb vertrouwd, en weinig zal veranderen. Het is tenslotte altijd goed gegaan en er is geen aanleiding om te denken dat dat nu zal veranderen.
Maar ja, ik zou het ook wel eng vinden misschien. Kan ik nu niet zeggen.
wel grappig dat we uiteindelijk een btje op hetzelde uitkomen toch..
trouwens wat me nu te binnen schiet, al die pastoors... waar zou dat vandaan komen? daar komt het vaak voor...
pi_34075889
quote:
Op zondag 15 januari 2006 06:01 schreef mOBSCENE het volgende:
Hoe dan ook, nu is het tijd om over minderjarige jongetjes te dromen.
Het was weer een interessante discussie

ik ga nog ff uurtje werken...
terusten !
pi_34076575
Tot nader order even een slotje. Ten eerste omdat ik denk dat het meeste inmiddels besproken is en ten tweede omdat het bij dit soort topics nodig is dat er constant iemand bovenop zit (kost veel tijd) omdat men anders vervalt tot scheldpartijen en doodsverwensingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')