Cafe de Jager.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:35 schreef Vampier het volgende:
Ik ben 1 ree gedood en 2 konijnen. Man wat een adrenaline rush kreeg ik toen ik bamni een kogel door de schedel heen joeg. Hoe barbaars het ook mag klinken op dat moment voelde ik me serieus een god! De macht die je had over leven en dood... ik kreeg er bijne geen genoeg van... ik werd pas bang van mezelf toen ik mijn geweer op mun maat richte. Maargoed... wie is er ook wel eens wezen jagen?
Ja, z'n Nederlands wordt er niet echt beter op.quote:
Dat komt vast omdat hij niet in Nederland woont. Hij vertelt je met plezier waar hij wel woont, denk ik !!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:43 schreef popolon het volgende:
Ja, z'n Nederlands wordt er niet echt beter op.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat hij niet in Nederland woont. Hij vertelt je met plezier waar hij wel woont, denk ik !!
hey vampquote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat komt vast omdat hij niet in Nederland woont. Hij vertelt je met plezier waar hij wel woont, denk ik !!
ja en dat was echt zielig. Ik heb er nog last mee tijdens het slapenquote:Op zondag 15 januari 2006 17:03 schreef nikky het volgende:
En dan lopen zeiken dat ik Bambi had aangereden.
Dus als hij het op zo'n loser richt is het opeens erg? De wereld was beter af geweest als ie die "maat" van 'm naar de eeuwige jachtvelden (whehe) had geholpen in plaats van zo'n onschuldig hertje.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:08 schreef Dagonet het volgende:
Dat je je geweer richt op je maat is voldoende reden om dat ding overdwars anaal bij je in te brengen natuurlijk, het is geen speelgoed wat je op zich zou moeten weten nadat je een paar dieren hebt gedood.
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:48 schreef nietzman het volgende:
Ben twee weken geleden nog mee wezen drijfjagen. Met een oogst van 24 hazen, 18 fazanten en drie houtduiven.
Beat that en leer mikken, schele Yank.
quote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe typisch europees... op klein wild schieten... meteen een grote proo neerhalen...quote:Op zondag 15 januari 2006 19:48 schreef nietzman het volgende:
Ben twee weken geleden nog mee wezen drijfjagen. Met een oogst van 24 hazen, 18 fazanten en drie houtduiven.
Beat that en leer mikken, schele Yank.
Mjah, die zielige kleine baby reeën zouden voor Yanks natuurlijk gewoon 'collateral damage' wezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:10 schreef Vampier het volgende:
Hoe typisch europees... op klein wild schieten... meteen een grote proo neerhalen...
Jij spoort niet.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:35 schreef Vampier het volgende:
... ik werd pas bang van mezelf toen ik mijn geweer op mun maat richte.
Ongeacht wat je van jagen vindt, een geweer op iemand richten is zo verschrikkelijk fout, zelfs als je zeker denkt te weten dat het niet geladen is.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Dus als hij het op zo'n loser richt is het opeens erg? De wereld was beter af geweest als ie die "maat" van 'm naar de eeuwige jachtvelden (whehe) had geholpen in plaats van zo'n onschuldig hertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |