Wij hebben alleen nog maar patat, en daar heb ik geen zin inquote:Op zondag 15 januari 2006 04:05 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb zo juist gefrituurd, 4 frikandellen.![]()
Ik vrees dat je de kat van de buren maar moet gaan opwarmen...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef DeeCruise het volgende:
Nog steeds in gesprek....
-edit-
Nog een reden tot klagen...Heb vorige week de folder van hun ontvangen bij een bestelling waarin staat dat ze op zaterdag tot 04:30 open zijn..Check ik de internetpagina -> sluitingstijd 04:00
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon in belgie, niet zimbabwe...barbaarse praktijken zijn niet echt aan de orde hier...Daarbij, gegrillde kat is denk ik niet mijn ding...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:15 schreef dr.ebola het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de kat van de buren maar moet gaan opwarmen...
Letterlijk. Eigenlijk is het ook erg slecht om 's nachts vet voedsel te nuttigen. Maar het is zo lekker héquote:Op zondag 15 januari 2006 04:18 schreef Koenholio het volgende:
Moet je maar niet zo'n dik joch zijn.![]()
En jij mag ook een hamer ipv je hoofd gebruiken....quote:Op zondag 15 januari 2006 04:18 schreef Koenholio het volgende:
Moet je maar niet zo'n dik joch zijn.![]()
Smaakt hetzelfde als konijn.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik woon in belgie, niet zimbabwe...barbaarse praktijken zijn niet echt aan de orde hier...Daarbij, gegrillde kat is denk ik niet mijn ding...
Kat dus ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Konijn is wat dat betreft best te vreten hoor![]()
Zit hier nu dus al aan de boterhammen, kon er niet meer tegen..quote:Op zondag 15 januari 2006 04:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk dat ik mij zo meteen ook maar iets warm ga maken. Bockworsten ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |