Niet gelezenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef The_Terminator het volgende:
Ik had nog zo gezegd, geen derde![]()
Altijd.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef Jajong het volgende:
Shit jij was eerder
Niet zeuren.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:37 schreef The_Terminator het volgende:
Ik had nog zo gezegd, geen derde![]()
Neehoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:38 schreef 700MB het volgende:
Three's a crowd.
quote:
Vind ik ook niet. 3 is beterquote:
Ik zal even t knopje voor je indrukken.quote:
Vind je dat nou geil, die legerbinken?quote:
Godver, ik weet toch niet waar je die vieze plaatjes weg haaltquote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Niet geil, komt niet eens in de buurt![]()
Wel waar.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:39 schreef ma_jojo het volgende:
Neehoor.
Lievelingsgetal.quote:
Stoer.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zal even t knopje voor je indrukken.
Ksst!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kom moar hier, kriegst em in de vreterd
quote:
Kun je alles nog bevatten?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:43 schreef Maikuuul het volgende:
Wow gek, 3 dingetjes
Neen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kom moar hier, kriegst em in de vreterd
Of door mij, je mag kiezen...quote:Op zondag 15 januari 2006 03:44 schreef Maikuuul het volgende:
Morgen gaat deze gewoon netjes op slot door onze mede Maastrichtenaar Tha_T
Mag ik niet zeggen voor me moederquote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kun je alles nog bevatten? [afbeelding]
doe dien ander maarquote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Of door mij, je mag kiezen...
Wie is doodgevroren?quote:
Tha_T want dan kunnen ze nog meer reeksers makenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Of door mij, je mag kiezen...
Ik bekijk je foto's nogmaals en denk "Nee".quote:
Iekquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik bekijk je foto's nogmaals en denk "Nee".
Je mag verdomme allang van geluk spreken dat deze nog open isquote:Op zondag 15 januari 2006 03:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tha_T want dan kunnen ze nog meer reeksers maken
Lek je nu ijspegels dan?quote:
* Jajong voelt zich aangesprokenquote:
Je begaat een grote fout hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 03:47 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik bekijk je foto's nogmaals en denk "Nee".
Mijn neus is een ijspegel.quote:
En terecht!quote:
Ik heb er nog meer!quote:
Ik probeerde subtiel te zijn, maar jouw immense bord voor je hoofd laat me dat niet toe.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je begaat een grote fout hoor![]()
* DeeCruise checkt profiel -> leeftijdquote:Op zondag 15 januari 2006 03:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag verdomme allang van geluk spreken dat deze nog open is![]()
Scooter jeugd ook van tegenwoordig, hebben ook helemaal geen respect meer voor oudere mensen![]()
Zeg mij, waar.quote:
Haha, even een IRL lachje hiervan.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel te zijn, maar jouw immense bord voor je hoofd laat me dat niet toe.
JE BENT LELIJK.
Laat m'n topic open, alsjeblieft..
Ja maar......quote:Op zondag 15 januari 2006 03:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je mag verdomme allang van geluk spreken dat deze nog open is![]()
Scooter jeugd ook van tegenwoordig, hebben ook helemaal geen respect meer voor oudere mensen![]()
Geheimen enzoquote:
Laat ie vast wel open, want er zal vast geen 2e mmarsu op deze aardkloot rondlopenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel te zijn, maar jouw immense bord voor je hoofd laat me dat niet toe.
JE BENT LELIJK.
Post eens een foto van jezelf dan (als je dat durft), ik denk namelijk dat je 'in de tegenovergestelde richting' denktquote:Op zondag 15 januari 2006 03:50 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
JE BENT LELIJK.
Termi = KLB Modquote:Op zondag 15 januari 2006 03:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laat ie vast wel open, want er zal vast geen 2e mmarsu op deze aardkloot rondlopen
Voor je toekomstige echtgenote. Tssss'k. The wedding's off.quote:
Ik begrijp je zin niet. ( t laatste deel )quote:Op zondag 15 januari 2006 03:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan (als je dat durft), ik denk namelijk dat je 'in de tegengestelde richting' denkt![]()
Verbeterd, bier héquote:Op zondag 15 januari 2006 03:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik begrijp je zin niet. ( t laatste deel )
Nee..Voor de meekijkerts!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:51 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Voor je toekomstige echtgenote. Tssss'k. The wedding's off.
Zeg ik dat ik knap ben? Neen.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf dan (als je dat durft), ik denk namelijk dat je 'in de tegengestelde richting' denkt![]()
Ja, maar alleen mmarsu trekt zich dingen op internet persoonlijk aan en doet het topic dan gauw op slot zodat ie zich weer kan concentreren op het fantaseren over z'n felbegeerde 30+ fokster.quote:
quote:
Goeie save!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar alleen mmarsu trekt zich dingen op internet persoonlijk aan en doet het topic dan gauw op slot zodat ie zich weer kan concentreren op het fantaseren over z'n felbegeerde 30+ fokster.
Hij zei "Slotje!" tegen mij.quote:
Niks mis met 30+ fokstersquote:Op zondag 15 januari 2006 03:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar alleen mmarsu trekt zich dingen op internet persoonlijk aan en doet het topic dan gauw op slot zodat ie zich weer kan concentreren op het fantaseren over z'n felbegeerde 30+ fokster.
Ey! ook weer hier? Krijg spontaan zin in een broodje kroket....quote:Op zondag 15 januari 2006 03:53 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl vraagt zich af waarom hij dit onzin topic getvp't heeft
Wel als je net haar op je zak hebt groeienquote:
nee was hier wel maar was vrolijk aan het lurkenquote:Op zondag 15 januari 2006 03:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ey! ook weer hier? Krijg spontaan zin in een broodje kroket....
Ok, maar ben wel benieuwd hoe jij er uit ziet, in je fobo staat namelijk niet veel bijzondersquote:Op zondag 15 januari 2006 03:52 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik knap ben? Neen.
Ik deel jou alleen een feit mede. Truth's a bitch..
Kaolo krasie internetdatersquote:Op zondag 15 januari 2006 03:57 schreef Jajong het volgende:
Echt Kaolo dit
Neen, ik zet geen foto's neer. Ik wil niet dat er sperma op je beeldscherm komt. Ik doe dit voor jou, echt.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, maar ben wel benieuwd hoe jij er uit ziet, in je fobo staat namelijk niet veel bijzonders![]()
se swa.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, een bagger topic maak ik me niet zo druk om. Blijft het ook lekker 'centraal'![]()
Scherpquote:Op zondag 15 januari 2006 03:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, ik zet geen foto's neer. Ik wil niet dat er sperma op je beeldscherm komt. Ik doe dit voor jou, echt.
Oh ja, das waar.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je bent toch zoiezo geen mod ?
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:59 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, ik zet geen foto's neer. Ik wil niet dat er sperma op je beeldscherm komt. Ik doe dit voor jou, echt.
Wou je gaan vertellen dat je dit vaker van het andere geslacht te horen krijgt?quote:Op zondag 15 januari 2006 04:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
![]()
Goeie grap, lang niet gehoord![]()
quote:
Nee, eigenlijk niet. Daarom vind ik het ook een 'grap'quote:Op zondag 15 januari 2006 04:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wou je gaan vertellen dat je dit vaker van het andere geslacht te horen krijgt?![]()
Cultheld, 's nachts mn favo fokkerquote:Op zondag 15 januari 2006 04:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wou je gaan vertellen dat je dit vaker van het andere geslacht te horen krijgt?![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:01 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Cultheld, 's nachts mn favo fokker.
das toch ook de bedoeling op onzquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:54 schreef Dagonet het volgende:
echo99
dribbel_
furious
Alledrie week weg uit onz wegens topic verkloten.
Je brabbelt.quote:
Banaanvraag!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
das toch ook de bedoeling op onz
kijk ze zouden ons moeten bannen wij plaatsen dikke onzin in klaagbaak
NEE.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is Grunnings, het betekend 'aap'![]()
betekendquote:Op zondag 15 januari 2006 04:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is Grunnings, het betekend 'aap'![]()
Ja!quote:
En er dan ook nog om lachen. Imbeciel.quote:
Als ik jou zie posten dan lach ik nog harderquote:Op zondag 15 januari 2006 04:06 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
En er dan ook nog om lachen. Imbeciel.
Ik zit voor deze week al aan mijn quotaquote:Op zondag 15 januari 2006 04:07 schreef guitarist.nl het volgende:
* guitarist.nl] f5't [url=http://forum.fok.nl/topic/781782/5/50]http://forum.fok.nl/topic/781782/5/50[/url
Verkeerde topicquote:Op zondag 15 januari 2006 04:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zit voor deze week al aan mijn quota.
Stoer.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik jou zie posten dan lach ik nog harder![]()
Hij niet, maar z'n wagenpark wel.quote:
Ja, jij ook. Je post dan wel heel erg stoer, maar in de realiteit ben je een teder zieltjequote:
Nee, mustafa van de lokale kebabzaak die weigert de telefoon op te nemen, die is pas stoer!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, jij ook. Je post dan wel heel erg stoer, maar in de realiteit ben je een teder zieltje![]()
Heb ik gelijk of niet? Geef het maar toe, je kan daar niet onderuit![]()
Echte liefdequote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef ma_jojo het volgende:
Sebas ¿ too many rebels wanna be lovers, dont know what romance is zegt:
wordt jou wel es vertelt dat je een bijdehande sloerie bent soms toevallig????.
En jij zo op de bank helemaal flippen...quote:Op zondag 15 januari 2006 04:12 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee, mustafa van de lokale kebabzaak die weigert de telefoon op te nemen, die is pas stoer!
Ik ook, standaard procedure in ONZ topicsquote:
Dit is inderdaad onzin, maar het staat niet niet ONZ hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 04:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ook, standaard procedure in ONZ topics
Dat maakt dit topic niet minder irrelevant.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dit is inderdaad onzin, maar het staat niet niet ONZ hoor![]()
Echt é.quote:
lotgenotenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Joh, sommige mensen hebben geen slaap nodig enzo![]()
Ok, misschien moet ik het dan maar verplaatsenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic niet minder irrelevant.
échtequote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik vind het anders behoorlijk rustig
JA!quote:Op zondag 15 januari 2006 04:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, misschien moet ik het dan maar verplaatsen
Moet je de kachel ff aanzettenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:17 schreef ma_jojo het volgende:
KOUD GODSKOLERE.
verwarming aan, deken om, koffie/thee erbijquote:Op zondag 15 januari 2006 04:17 schreef ma_jojo het volgende:
KOUD GODSKOLERE.
een fok! adminquote:
Technisch gezien in de leren bureaustoel, voor de rest heb je gelijk........quote:Op zondag 15 januari 2006 04:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
En jij zo op de bank helemaal flippen...
quote:
Ah, shit, was me nog niet eens opgevallenquote:Op zondag 15 januari 2006 04:20 schreef guitarist.nl het volgende:
gvd tis tien voor half vijf ik ga pitten!
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Al het vrouwelijk schoon dat langs komt is geliefd![]()
nee mij ook niet tijd vliegt voorbijquote:Op zondag 15 januari 2006 04:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ah, shit, was me nog niet eens opgevallen![]()
Het is echt waar hoor, voel je vereerdquote:Op zondag 15 januari 2006 04:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
![]()
kijk nou wat je doet!! Je maakt me aan het blozen!!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is echt waar hoor, voel je vereerd![]()
ik wens u een goede nachtquote:Op zondag 15 januari 2006 04:28 schreef Jajong het volgende:
godkanker welstrusten ik ben slaap/bier dronken nou
Moet dat nou zo grofquote:Op zondag 15 januari 2006 04:28 schreef Jajong het volgende:
godkanker welstrusten ik ben slaap/bier dronken nou
Lekker geslapen, rijstplukkert?quote:Op zondag 15 januari 2006 11:43 schreef Jajong het volgende:
Nee, beetje laf.
Joa, alleen te vroeg wakker. Et toi?quote:
Bien, bien. Je voudrais une cigarette.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Joa, alleen te vroeg wakker. Et toi?
Tja, ik heb ook allemaal verplichtingen vandaag..quote:Op zondag 15 januari 2006 11:48 schreef Poncho het volgende:
[..]
Bien, bien. Je voudrais une cigarette.
Moet alleen om twee uur werken.
Oh. Vervelend.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook allemaal verplichtingen vandaag..
Ik overleef t wel mênquote:
Je avatar lijkt op Jelle Klaasen!quote:
Niet waar.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:55 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Je avatar lijkt op Jelle Klaasen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |