Zeker weten? Tis echt net een discolicht, vlak ervoor ging mijn telefoon met geheim nr af..... ik zou bijna in puur toeval gaan geloven. Maar jij hebt verstand van dit soort zaken of puur een gok en standaard kennis?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:40 schreef MissHobje het volgende:
Omdat het nu mega helder is.. zijn sterren beter te zien.. gewoon een planeetje ofzo.
No worry;s.
Ik denk het ja, het is echt waar de zon smiddags rond 15.30-16.00 staat, daarzo staatie te flikkeren als een buitenaardse disco zal ik maar zeggen....quote:Op zondag 15 januari 2006 03:02 schreef _dirkjan_ het volgende:
ik ben in tilburg en zie ook volle maan.. maar felle ster zie ik niet.... misschien zit westpoint er net voor?
Wat weet jij nu van buitenaardse disco's ?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:06 schreef tommetje55 het volgende:
[..]
Ik denk het ja, het is echt waar de zon smiddags rond 15.30-16.00 staat, daarzo staatie te flikkeren als een buitenaardse disco zal ik maar zeggen....
wat was er in vlaardingen?quote:Op zondag 15 januari 2006 02:55 schreef nozem het volgende:
Volgens mij gaan we er gewoon aan vannacht. Na alle Vlaardingse perikelen nu ineens een vreemde ster in het westen. Nee, dit gaat niet goedkomen.
Een neergestort vliegtuig, een paar bombardementen, enkele uitgebrande bedrijventerreinen en een stuk of 1000 doden. Verder niks bijzonders.quote:
En het einde is nog lang niet in zicht.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doet 't al tijden, __Saviour__.
http://www.radiounique.com/politiequote:Op zondag 15 januari 2006 03:16 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Affakkellen bij Shell in Pernis ?
Industriebrand?
Ook: teletekst pag 120
Truste, nozem!quote:Op zondag 15 januari 2006 03:18 schreef nozem het volgende:
[..]
Mijn bed des te meer. Ik lees maandag wel in de krant of de wereld vergaan is.
okquote:Op zondag 15 januari 2006 03:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Een neergestort vliegtuig, een paar bombardementen, enkele uitgebrande bedrijventerreinen en een stuk of 1000 doden. Verder niks bijzonders.
Ja zoiets,........quote:Op zondag 15 januari 2006 02:42 schreef tommetje55 het volgende:
[..]
Zeker weten? Tis echt net een discolicht, vlak ervoor ging mijn telefoon met geheim nr af..... ik zou bijna in puur toeval gaan geloven. Maar jij hebt verstand van dit soort zaken of puur een gok en standaard kennis?
Langzaam maar zekerquote:Op zondag 15 januari 2006 03:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat doet 't al tijden, __Saviour__.
ach?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, satelliet.
rot op manquote:
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 04:51 schreef M.Ram het volgende:
toch gedronken
Geeft die dan zo veel licht?quote:
ja! dit heb ik ook gezien, zeeuws vlaanderen.quote:Op zondag 15 januari 2006 04:40 schreef fraubitch het volgende:
ik heb hem ook gezien!!! bij weert!! En hij ontplofte, was om 3.20 ongeveer. Was net alsof er een bliksemschicht was, maar je zag duidelijk dat het een grote vuurbol was![]()
![]()
![]()
een hele aparte ervaring!!
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |