Of 'niet-helemaal-opgerookte-peuken'quote:Op zondag 15 januari 2006 01:57 schreef Mainport het volgende:
Waarom noemen ze dat forum dan onzin? Het is toch toch echt een onzin-topic!
En de grap is eigenlijk dat mensen het woord "nieuwbouwkeuken" verwachten
IK WIST AL WAT HET ANTWOORD WAS VOORDAT IK HET TOPIC OPENDEquote:Het begint met een n, en eindigt op euken!
quote:Op zondag 15 januari 2006 01:58 schreef Nosh het volgende:
[quoteHet begint met een n, en eindigt op euken!
IK WIST AL WAT HET ANTWOORD WAS VOORDAT IK HET TOPIC OPENDE
Laat deze maar open. Misschien wordt het nog leuk.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef The_Terminator het volgende:
Ooit gehoord van het FB topic van ONZ?
Ja, ik ben het wel eens met de moderatie. Niettemin vind ik het raar.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:59 schreef The_Terminator het volgende:
Ooit gehoord van het FB topic van ONZ?
Ik was ook nog niet van plan hem te sluiten hoor, ik gaf alleen maar een 'behulpzame' reactiequote:Op zondag 15 januari 2006 02:00 schreef nozem het volgende:
[..]
Laat deze maar open. Misschien wordt het nog leuk.
quote:Op zondag 15 januari 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik was ook nog niet van plan hem te sluiten hoor, ik gaf alleen maar een 'behulpzame' reactie![]()
Het was bagger, en daarvan waren er op dat moment al genoeg topics.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:47 schreef Mainport het volgende:
Wordt het gesloten! Ja godverdomme!
Het begint met een n, en eindigt op euken!
Wie kent dat conflict met het modererende team?
Ik vind het netjes van je dat je een antwoord geeft in klaagbaak.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was bagger, en daarvan waren er op dat moment al genoeg topics.![]()
Let's not start sucking each other's dicks quite yet, gentlemenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik vind het netjes van je dat je een antwoord geeft in klaagbaak.
Service van de zaak, ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:04 schreef Mainport het volgende:
[..]
Ik vind het netjes van je dat je een antwoord geeft in klaagbaak.
Crew moet elkaar ondersteunen voor de schermen enzoquote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Let's not start sucking each other's dicks quite yet, gentlemen
Dat is een optie.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:22 schreef Nashje het volgende:
Neukenindekeuken?
ik dacht even dat je reageerde op de post van nozem over elkanders dick sucken!quote:Op zondag 15 januari 2006 02:06 schreef Snakey het volgende:
Service van de zaak, ofzo.
Volgens mij neuk jij te weinig.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:33 schreef Herald het volgende:
[..]
ik dacht even dat je reageerde op de post van nozem over elkanders dick sucken!
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:34 schreef Nashje het volgende:
nederlandsisgodverdommehethardsteschreeuwdeiktoenikmeinmijnkontlietbeuken
Ook dom, een NWS topic in ONZ postenquote:Op zondag 15 januari 2006 02:18 schreef StefanP het volgende:
Had ik ook. Iemand had patent gekregen op middelen om sperma vanillesmaak, chocoladesmaak e.d. te geven. Dus ik copy/paste dat patent in ONZ omdat ik er hard om kon lachen.
Sluit die -censuur- chagrijn Yvonne het topic.
Teringforum. ONZ kan mijn anus likken, ik kom er nooit meer.
Dan ben je niet de enigequote:Op zondag 15 januari 2006 02:02 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarop? Nee, dat lukt niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |