Heehehehe, ik ;laatst zo'n tussenuur, ging ik bapaobroodje halen bij de toko, er stond " varken/kip" dus ik zeg zo, ik wil een varken schuinestreep kippen bapao.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:41 schreef mordradead het volgende:
Of zoals mijn natuurkundeleraar afgelopen donderdag trots zei:
"Ik heb thuis wel een stuk of 10 dvd/cd doosjes"
mooi 1 jaar kunnen we hem weer vervangenquote:Op zondag 15 januari 2006 01:30 schreef MMaRsu het volgende:1 jaar op Fok!, mag ik nog maar lang meegaan
![]()
![]()
Wat is er dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:10 schreef peristilius het volgende:
Over 51 minuten is het echt zo ver.
OMG man, of moet ik je balkenende noemen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef mordradead het volgende:
Dat jij nu met jezelf aan het spelen bent doet niets af aan de kwaliteitsposts van Thomper, derhalve wil ik een GAM mod erop wijzen dat dit gedrag niet word getolereerd en de betreffende mod zal in de komende 24 uur dan ook gepaste sancties kunnen verwachten.
Noem me maar JP, jeepie dat klinkt namelijk erg stoer.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef taart het volgende:
[..]
OMG man, of moet ik je balkenende noemen?
h4h4h4h4h4h4h4h4h4quote:Op zondag 15 januari 2006 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft het een jaar gekost om dit topic vol te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |