quote:Op zondag 15 januari 2006 18:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Plaats ff een note bij hem dat ie geen TT's van mij mag verwijderen/wijzigen/whatever.![]()
Jou weg laten komen met een waarschuwing.quote:
Mag ik wel een print screen plaatsen?quote:Op zondag 15 januari 2006 22:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jou weg laten komen met een waarschuwing.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef mordradead het volgende:
Dat jij nu met jezelf aan het spelen bent doet niets af aan de kwaliteitsposts van Thomper, derhalve wil ik een GAM mod erop wijzen dat dit gedrag niet word getolereerd en de betreffende mod zal in de komende 24 uur dan ook gepaste sancties kunnen verwachten.
Neequote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mag ik wel een print screen plaatsen?
jawel hoor maar ik val jou liever lastigquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets beters te doen he?
Mordra de enige 'kwaliteits'baggeraar van GAMquote:Op zondag 15 januari 2006 22:31 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jij hebt echt niets beters te doen he?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Mordra de enige 'kwaliteits'baggeraar van GAM
Ik ben meer van het binnenvallen op totaal willekeurige tijdstippen, perisitwisiiwusslusussswilisus eventjes plagen, en weer weg.quote:
Huiliequote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef mordradead het volgende:
Hij zal nooit mijn baggerkwaliteit kunnen evenaren, laat staat overstijgen. Maar oke peristillus nu je zo aardig tegen mij doet geef ik je shenmue 2 ook niet meer
Ik wil je Game Gear.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:38 schreef mordradead het volgende:
Hij zal nooit mijn baggerkwaliteit kunnen evenaren, laat staat overstijgen. Maar oke peristillus nu je zo aardig tegen mij doet geef ik je shenmue 2 ook niet meer
Volgende keer iets langer weg.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ik ben meer van het binnenvallen op totaal willekeurige tijdstippen, perisitwisiiwusslusussswilisus eventjes plagen, en weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |